Thursday

Tohmahan baru, Wan Azizah dijangkiti HIV!


Menyedari kisah liwat Anwar Ibrahim sudah menemui jalan buntu, kini blogger gerombolan songkok tinggi sudah mula berubah angin untuk menyerang Anwar Ibrahim dengan skandal seks baru. Mereka mahu rakyat percaya pula bahawa Anwar Ibrahim suka melanggan pelacur di luar negara.

Isu liwat dengan skrip yang serba tak kena, seperti membicarakan perempuan yang masih dara tetapi mengaku dirogol, juga kebarangkalian DNA dimanipulasikan rujuk link ini [Manipulasi DNA].

Kini mereka menuduh pula isteri Anwar Ibrahim, Dr Wan Azizah mungkin dijangkiti HIV, kerana Anwar kerap melanggan pelacur di luar negara. Sengaja ReJaM tidak memberikan link blogger tersebut kerana tidak mahu mempromosikan blognya. Namun dibawah ini diberikan screenshot yang dipetik dari blognya.

Kita bukan buta untuk memuja Anwar Ibrahim membabi buta, kita tidak bodoh untuk mempertahankan Anwar Ibrahim tak tentu pasal. Sekiranya Anwar Ibrahim melalui perbicaraan yang adil dan didapati bersalah, kita akan paksa beliau meletak jawatan, sekaligus menolak pemimpin yang rendah moralnya.

Namun persoalannya di sini, tiada bukti yang benar-benar kukuh untuk menghukum beliau sebagai bersalah. Sebaliknya fakta-fakta yang pincang dan serangan persepsi serta fitnah yang melampau-lampau yang disuapkan kepada rakyat setiap hari. Sebelum ini kita disuap dengan isu liwat Anwar, mereka bersungguh-sungguh mahu kita percaya Anwar seorang penagih dubur, pantang lihat lelaki jambu. Kini kita disuruh mengubah persepsi bahawa Anwar kaki pelacur pula.

Selepas ini jika serangan terbaru ini tidak berhasil, mungkin kita akan disajikan dengan skandal seks baru Anwar dengan mayat, binatang, dan tumbuh-tumbuhan pula. Lihatlah dengan ceritera dongeng Wan Azizah mungkin dijangkiti HIV pula, tapi masih hidup melebihi jangka masa 12 tahun (Anggaran umur paling lama pesakit AIDS).

Kalau sebelum ini mereka menggesa Anwar menyerahkan DNA, selepas ini mereka mungkin akan menyuruh Anwar dan isteri menjalani ujian HIV pula, dan memaksa Anwar melayan permintaan bangang tersebut untuk membuktikan kebenaran.

ReJaM© "Tolak fitnah jahat, tolak cerita lucah, berhenti perbodohkan rakyat!"

40 comments

kahkah skandal seks dengan tumbuhan

This comment has been removed by a blog administrator.

beraninya. benar2 mereka tidak melihat Allah, sedang Allah sentiasa melihat kita dan mereka...

Paspispus nak promote blog gerombolan bukan kat sini tempatnya...

anwar pakai kondom, xpa dh besaq pon x ret pkai kondom ka?

astaga... aku doakn semua yang terlibat dalam mengaibkan dan menghina keluarga DSAI dan DSAI dilaknat hingga mati... fitnah nih makin teruk...malaysia nih betul ke negara islam..tapi tak heran la... sebab antara kaki fitnah nih ada y kaki mabuk.. mmg dlm hati penuh dengan kesyaitanan...

semua kebenaran hanya Allah n DSAI saja yg tau....kita pakat2 doa agar Allah bukakan hijab kebenaran semua ini....

ape laa fitnah2 ni...haihhhh...bala2

-MF-

Ya Allah..mereka semakin melampau..Aku sentiasa berdoa dorang mendapat hidayah kerana yang fitnah semua orang Islam tapi andainya dorang terus dengan kebebalan masing2, semoga dorang yang memfitnah ini mati dalam keadaan hina...dan hanya kemaafan daripada Anwar sahaja yang menyelamatkan mereka dari di azab dalam kubur kerana dosa fitnah. Ini kerana ia melibatkan dosa dengan manusia.......

real katak:komen;
ini tandanya akan tumbang sesuatu kerajaan.. bn tak yakin dengan kredibiliti mereka merasuah rakyat dengan pembangunan.. mereka masih dihantui igaun ngeri.. bayang2 DSAI yang meyeramkan sentiasa dibelakang BN yang pengecut..
Sebab itulah serangan pribadi diteruskan setiap hari.. setiap saat UMNO dan puak BN berfikir apakah isu yang perlu direka..

kesimpulan.. makin banyak fitnah makin banyak rakyat menyokong.. kuasa allah....

Tidak berapa lama selepas Anwar Ibrahim ditangkap pada tahun 1998 Wan Azizah pernah menggemparkan negara dengan mengatakan Anwar disuntik kuman HIV semasa berada dalam tahanan polis bagi membuktikan kepada rakyat Anwar seorang pengamal seks bebas.

Apa yang diucapkan oleh Wan Azizah pada masa itu telah menimbulkan kekalutan dalam negara. Orang ramai mula membuat tuduhan yang jahat kepada polis dan setiap minggu keadaan menjadi huru-hara di Jalan TAR KL.

semua ni boleh baca kat blog RBF.

baca jugak artikel2 lain...

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2011/03/wan-azizah-disuntik-hiv.html



-pasepisepus-

p/s-ai rejam, kata ketelusan dan kebebasan dalam bersuara. tiba-tiba aku punya komen ko buang. lol

TOLONG AMBIL PERHATIAN!!! BACA!!! delete 31 March 2011 at 09:19

sahabat2 sekalian ... puak2 ummno sebenarnya ingin mengalih tumpuan semua org ( samada blogger, kepimpinan, penyokong,rakyat & kepimpinan)
supaya lebih tumpukan kes ini dan lupakan buku jingga.. BANGKITLAH SAHABAT2 SEPERJUANGAN SEKALIAN , JANGAN DIULIK MIMPI DARI SYAITAN "UMNO".

Real katak: komen:
BN tak pernah bohong kepada rakyat.. kata Muhyiddin ketika berucap di Serawak .. bawah tajuk jangan percaya janji manis yang dibawa "jembalang".. baca di Malaysia kini.....

TAK PERNAH BOHONG??? KES ANWAR BUKAN BOHONG PUN TAPI AUTA....
PEMBANGUNAN UJUD MASA P/RAYA AJER... KALAU KALAH PEMBANGUNAN DITARIK BALIK.. ITU BUKAN BOHONG.. MEMBALAS JASA...

fikir2kan lah......

blogger songkok tinggi kepanasan dahh, nak angkat songkok tak berani sebab byk sgt duit tersorok dalam songkok jadi mereka sekarang sentiasa kepanasann muahahahahaha

teruskan fitnah sehingga sampai masa Tuhan akan bertanya...

pilih satu antara 3 :

tsunami
gempabumi
puting beliung

umporno tentu akan pilih puting beliung sebab darah daging lucah mereka sangat sensitif dengan perkataan PUTING.

hihi

real katak: pendapat:

Sebenarnyolah teman rase BN ni takut dengan buku jingga yer...

@Pasepispus, rejam bukan buang komen kau, tapi buang promosi blog kau.

Aku nak jugak baca artikel pasal Azizah tuduh kerajaan suntik Anwar HIV tu. Nak juga baca artikel pasal kekecohan dengan TAR.

Tapi artikel pasal racun arsenik je yang aku jumpa.

Aku ada masuk blog yang kau bagi link tu..

"Tidak mustahil sekarang ini orang yang telah dicucuk dengan kuman HIV adalah Wan Azizah. Bukan orang lain cucuk, Anwar sendiri yang cucuk HIV ke dalam badan Azizah."
>> Ini bukan fakta bro, ini auta.. (perkataan 'tidak mustahil' tu aku tak suka, nampak lemah sangat)

Tanpa Nama berkata...
Tidak berapa lama selepas Anwar Ibrahim ditangkap pada tahun 1998 Wan Azizah pernah menggemparkan negara dengan mengatakan Anwar disuntik kuman HIV semasa berada dalam tahanan polis bagi membuktikan kepada rakyat Anwar seorang pengamal seks bebas.

Apa yang diucapkan oleh Wan Azizah pada masa itu telah menimbulkan kekalutan dalam negara. Orang ramai mula membuat tuduhan yang jahat kepada polis dan setiap minggu keadaan menjadi huru-hara di Jalan TAR KL.

semua ni boleh baca kat blog RBF.

baca jugak artikel2 lain...

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2011/03/wan-azizah-disuntik-hiv.html



-pasepisepus-

p/s-ai rejam, kata ketelusan dan kebebasan dalam bersuara. tiba-tiba aku punya komen ko buang. lol

31 Mac 2011 9:04 AM


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/tohmahan-baru-wan-azizah-dijangkiti-hiv.html#ixzz1I8bOIZP5

Nauzubillah tanpa nama ni...xtakut dosa ka?jgn tlalu taksub dgn politik smpai melempar fitnah tnpa bukti.Smoga Allah mbuka pintu hati kamu.Fitnah lebih buruk dari mbunuh.sama2 lah kita istighfar bila terdengar sesuatu fitnah.Kita bkn Allah nk menghukum manusia.

masyaallah..bala ni bala...tiap2 hari timbul satu fitnah..untuk menghapuskan fitnah ni,kita mesti tubuhkan satu suruhanjaya diraja...kita ramai2 pakat lupa tentang pembangunan..BeEnd tgh mengalihkan perhatian kita kepada isu2 menggelapkan wang oleh pak2 menteri ni..sebab BeEnd tahu dia akan kalah PRU-13,jadi masa yang ada ni,dia nak sapu r semua duit yang ada tu,tapi xbagi kita perasan diaorang tgh songlap duit,dia pun buat tayangan perdana porno utk alih perhatian kita..fokus fokus...apa nak jadi..kami nak hak kami balik....yang aku peliknya,kenapa lah dok serang DSAI,cubalah diorang siasat ahli2 politik dalam parti diorang tu..BeEnd ni duduk check kain orang terkoyak,diorang xsedar yang diorang tgh bertelanjang...ayoooo amma

ultraman cosmos

Tanpa nama 9:43,

ni komen aku yang kena delete tu

"Tidak berapa lama selepas Anwar Ibrahim ditangkap pada tahun 1998 Wan Azizah pernah menggemparkan negara dengan mengatakan Anwar disuntik kuman HIV semasa berada dalam tahanan polis bagi membuktikan kepada rakyat Anwar seorang pengamal seks bebas.

Apa yang diucapkan oleh Wan Azizah pada masa itu telah menimbulkan kekalutan dalam negara. Orang ramai mula membuat tuduhan yang jahat kepada polis dan setiap minggu keadaan menjadi huru-hara di Jalan TAR KL.

semua ni boleh baca kat blog RBF.

baca jugak artikel2 lain...

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2011/03/wan-azizah-disuntik-hiv.html


________________________________________________

komen tu yang dia delete,apa benda ko tiba-tiba cakap aku promote blog aku pulak..

lepas tu baru aku komen balik ditambah dengan part p/s tu...


mr and mrs azman,

karpal singh memang hebat. dia tak buat fitnah. dia yang kata ada bukti...baca sendiri la.. btw gelaran AL-JUBURI tu MAT SABU yang bagi.apa maksudnya???

http://www.anwaraidc.com/?p=2329



-pasepisepus-

politik lucah umngooookkkkkkkk sudah tiada batasan dan nilai2 Islam.. Perjuangan Umngookkkkkkkkk sekarang adalah untuk menghapuskan DSAI bukannya untuk membela rakyat.. Slogan rakyat didahulukan hanyalah omong2 kosong.. nak selesaikan masalah minyak masak pun terpaksa mengambil masa berbulan2.. 1Malaysia = 1Israel

semakin banyak fitnah dilemparkan oleh umporno semakin terserlah lah kebaculan, kepondanan, kebapokan, kedaraian, dan kepundekkan gerembolan songkok tinggi...

tak gentleman langsung..yg depa tau gentel...gentel...gentel

Raja Sesumpah tentu mempunyai berbakul2 bukti tentang video seks Anwar ni.. Tungguuuuuuu

Tak sangka minat betul blogger UMporNo ni masuk blog ni. heh~ Tapi biarlah komen tu berasas. Kami tak sokong mana2 pihak dan kami tak berapa minat dgn politik tetapi sejak dua menjak ni politik Malaysia yg dibawa UMNO BN semakin lucah dan merosakkan anak bangsa melayu sendiri. Sehingga negara-negara jiran mengatakan Politik Malaysia Lucah.

Hentikanlah membuat fitnah-fitnah berunsur lucah ini, fikirkan politik yang bersih yang dapat menaikkan nama Malaysia di mata dunia kerana kesejahteraan, bukan kelucahan.

Tolong hentikan politik lucah ini.

Klu org tu kena HIV, maka kesakitan dan kematian hanya org tu saja yang kena. Senang nak bendung penularan penyakit org tu sorang.

Klu kena penyakit Denial Syndrome, habih semua org, anak bini/laki, cucu dan generasi seterusnya menjadi susah. Nak bendung pun susah melainkan ditembak macam babi kena J.E.

Tengoklah apa dah jadi ngan rakyat Malaysia sekarang ni, dilayan tak ubah mcm mangsa apartheid dgn undang2 double standard, tekanan ekonomi dll spt penguatkuasa yg tiada kredibiliti, mufti yg hanya memikirkan $$.

Hanya org yg tak kena syndrome denial tu saja yg nampak tapi yg kena penyakit tu, buta mata, buta hati, buta perut & segalanya buta... Yg depa nampak hanyalah RM5,000/sebulan atau tangan utk disalam, kain pelikat ngan mulut ternganga mcm ikan kap jepun kelaparan.





.

Jika anda melihat sejarah dunia, yahudi dan barat amat bimbang dengan kebangkitan semula Islam selepas Islam mengalami kejatuhan dengan berakhirnya kerajaan Turki Utmanniyah... mana2 pemimpin yang pro Islam akan ditumbangkan walau apacara sekali pun... kebanyakan rakyat Malaysia CELIK SEJARAH tetapi BUTA HATI... apa yang berlaku terhadap ANWAR adalah usaha menjatuhkan moral pemimpin ISLAM... sehingga kini tiada satu pun kes rasuah yang dapat dikaitkan dengan dirinya... kepada generasi muda,kajilah latar belakang dan sejarah hidupnya, sumbangannya terhadap negara sama ada ketika memimpin ABIM, atau semasa dalam Kabinet, PELIK ketika suara dan pandangannya diterima di negara Islam lain.... kita dinegara sendiri bersusah payah menyingkirkannya dengan pelbagai tuduhan yang tidak masuk akal ... ketika ada pihak mencari pengikut untuk ke NERAKA dengan tuduhan yang jelas menyimpang daripada AGAMA ISLAM... ada yang turut sama menyokong malah dengan tuduluhan yang lebih DAHSAT ...BERTAUBATLAH MALIKAT MAUT MELAWAT ANDA 70 KALI SEHARI ATAU LEBIH KURANG SETIAP 20 MINIT... BERTAUBATLAH

Biarlah mereka menghentam orang tak tentu pasal. Mereka sebenarnya takut peruntukan bagi penyebaran fitnah akan dihapuskan. Tapi saya yakin mereka tidak kisah bila malaikat akan tarik nyawa mereka. :D

manusia akan ramai lagi bila orang rogol orang

kenapa umno takut sangat pada DSAI...macam2 tuduhan dilemparkan padanya...

BENARLAH APA YANG TERKANDUNG DALAM ALQURAN DAN HADITH..

pada UMNO/BN... kejatuhan nuar lebih penting dari menaiktaraf kehidupan rakyat m'sia...

real katak: slogan;

1Malaysia-=rakyat disapukan/// BN kroni dimajukan.....

Misi= sapu harta negara.. pembangkang dijatuhkan..fitnah dan penayang video lucah dilindungi... perogol gadis x leh sentuh.... ceramah agama dan politik x boleh... tayang video lucah perkara yang baik...

dekat-dekat nak pilihanraya macam2 la yang keluar. Bosan dengan mainan politik kotor.

Yujito Accessories delete 31 March 2011 at 16:59

Dunia dah akhir zaman... fitnah menfitnah berleluasa berlaku... Astaghfirullah



http://www.mudah.my/li?ca=8_s&id=61777
http://www.facebook.com/pages/YuJiTo-Accessories/102679496469794?sk=photos

sume parti xkire bn or pmbnkng sumer pnah wat clap..tp jgn klo kne kt bn xyah bukti pn korang pcaye tp klo kne kt pmbngkang mngangkang korang petikai..be fair k..ok slmt sume moge kte sume dihindar dr berckp bende yg x btul k..

patut la milosum berapi pertahan ANU'AR bukan kaki balas blakang....rupanye ko pun sama cam ANU'AR......"adik2 " rupa nye......tak kuasa....nyah..

kajang pak malau kajang berlipat,kajang hamba menkuang layu,dagang pak meracau dagang mengupat,dagang dsai akan tetap jujur...ngah tak ada comment,cuma biar lah berpolitik secara sihat,rugi nya kaum melayu islam juga,sapa menang tetap juga kalah,menang pak kaduk kampung tergadai,mksd nya..maruah melayu yang menjunjung islam agama rasmi negara iniakan di cemoh orang yg bukan islam..agak nya apa kata orang bukan islam mengenai orang melayu..cuba tuan,puan bayang kan...

yang memulakan fitnah adalah pembangkang sekarang terima balik lah apa yang anda telah lakukan...

Dulu masa isu Altantuya semua tuduh dan fitna DS Najib dengan pelbagai tuduhan. Sekarang ni apabila kena kat batang hidung sendiri kenapa tuduh orang fitnah pula kan tak adil tu..FALSAFAHNYA KLU KITA BUAT ORANG SATU HARI GILIRAN KITA PULA AKAN KENA PERCAYA LA...

labu bangang....

tk baca buku pemalas

tk perlu jawab dilembu ni

dasar tahi lembu tkmo mengkaji


EmoticonEmoticon