Tuesday

Umi Hafilda bakal dibogelkan oleh skandalnya sendiri


Sebelum ini Ummi Hafilda tampil bagaikan srikandi suci menyerang Anwar Ibrahim dan Abangnya sendiri, Azmin Ali. Di bawah ini video berkaitan.



Serangan bertali arus yang dilakukan oleh Ummi Hafilda mendapat respon orang yang mengaku pernah mengadakan hubungan seks dengannya.

Bekas rakan niaga Ummi Hafilda Ali hari ini mengancam menjelajah ke seluruh negara bagi berceramah untuk mendedahkan apa yang dikatakan "skandal" wanita itu di masa lalu.

Baginda Minda, yang mendakwa rakan niaga untuk projek berkaitan pembinaan Lapangan Terbang Antarangsa Kuala Lumpur (KLIA), berkata beliau tidak dapat menahan lagi dakwaan Ummi terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Baginda mendakwa, ketika Ummi membuat pelbagai dakwaan, termasuk tentang moral ketua pembangkang itu, wanita itu sendiri mempunyai skandal dengannya di London.

Menurut Baginda (kiri), Ummi tidak jujur apabila terlibat dalam kempen pilihan raya kecil Merlimau dan Kerdau awal bulan ini.

Beliau yang mendakwa cukup mengenali Ummi mendakwa, wanita itu tidak akan melakukan sesuatu perkara jika tidak dibayar.

Menyingkap perbicaraan liwat pertama terhadap Anwar pada lebih 10 tahun lalu, Baginda menuduh Ummi membuat perjanjian dengan bekas menteri kewangan Tun Daim Zainuddin supaya membuat pengakuan yang menentang ketua pembangkang.

Baginda mendakwa perjanjian itu memerlukan Ummi berbohong di kandang saksi bagi membolehkan diberikan bahagian kecil dalam projek KLIA yang bernilai berbilion ringgit.

Justeru, Baginda mendakwa Ummi telah ditipu Daim yang menyebabkan dia tidak mendapat apa-apa dan terpaksa "menjaja" isu Mohd Saiful Bukhari Azlan bagi mendapatkan wang. [Malaysiakini]

ReJaM© "Alamak makin panas, acara bogel membogelkan bermula..."

32 comments

kahkahkahkah..semakin mengarut..hahahaha

bOGEL kan dia... baru die tau...sudahlah Ummi oiii ... tak payah lah nak temberang lagi org smua dh tau sapa kau sebenarnya... tak sabar nk tengok kau kena bogel ...ha..ha..ha..

siakap senohong gelama ikan duri.. banyak cakap bohong..lama2 malu diri..

new post anak patung barbie pregnant di pasaran

http://blogslucumenarik.blogspot.com/2011/03/anak-patung-barbie-yang-pregnant.html

kalau dia bogel mesti byk kurap2 yg kelihatan..eee teruk la ko nih ummi,kurap penuh badan..

kah3...mampos la kau!!

hahahahahah..apo daaa....

berani kerana benar..pasne jgn nk takot dedahkan kebenaran!!mampos la ko umi!

kahkah...loya buzze azam kah ituuuuuu..menyirap je wa tgk selit blkg mummiaa

BOSANdgnpolitikkotorUBN delete 15 March 2011 at 16:49

ayat dia"melakukan mengikut lunas2 islam"

ahhahahahahhahahahahaha...

bodoh la dia ni kalau dah tentu2..polis,media semuaaaaaaaaaaaa dah dikontrol dgn si najibkejam tuuuuuuuuuu...anwar azmin kalau buat laporan pon setakat buang ms diorg jer la bodoh !!!bangang!woii..rakyat skg(anak muda) bukan bodoh dah nak diperbodoh2kan lg...klu tgk tv je pon dah tau la woii tv,media suma pro kerajaan..

kalau betul mengikut lunas2 islam..perbaiki dulu tu jambul kt ats kepala tu.

Pelacur kelas bawahan yg dah kena tipu ngan Daim meroyan mencari wang. Dasar perempuan murahan yg mak bapak pun tak mengaku anak.

Tapi hairan felik wal ajaib, ada jugak yg dok mempercayainya malah menyokongnya.

Oppsss, penyokong dan org yg mempercayainya pun geng pelacur jugak.



Wakakakakakakaka................

sokong bn bodoh bebal

gile ke nak bogel kan dia? x sanggup I tau... baek I layan jav lg bagus la... oucchhh...
quickly turn this ugly thing shit off

kukucagu

gahaha.. ummi bodoh.. bogelkan dia betol2 boleh x? taruk kat dataran merdeka..

wakaka....

yang belakang tu sape nak mermutadkan org.. gahahaha.. dua2 bodoh..

masa umi hafilda dikerumuni wartawan ni, den ada kt tmpt 2.. time 2 dekat depan pintu masok utama bkt aman. nk je den ludah muka dia.. tgk muka pn xda selera. ceita pasal sumpah?? tuuiiiihh !!! diri sendiri pn xbetol.. Allah sahaja Maha Mengetahui..

sorang si pembohong sorang lagi si memurtadkan orang... dah kene lar tu!!! hahaha

MasyaAllah...prempuan ni smkin lama smkin mngaibkn diri...nila dikatakn spndi2 tupai mlompat akhirnya jtuh ke tnah jua...sbnrnya ape yg akan blaku slepas pndedahan beliau thdp datuk seri dan azmin ali adlh pembongkaran kemungkaran dn kemaksiatan yg prnah beliau lakukan...pndedahan beliau ini sbnrnye medium utk pembongkaran kemungkaran dan kmksiatannya...lihatlah ape yg akan blaku...nila sbnrnye ludah ke langit kene muka sndiri...nauzubillaimin zalik...

bodoh pompuan ni.. asal dekat2 election jer bru muncul.. tu pun sbg pengganti jubo saifool yg dh x laku.. hahahaha.. mmg kompem ni pompuan sundal ni, dgn si baginda yg tak hensem tu pun dia main jgk.. tuih..!! hahahaha

bengong...kes zaman dlu pon nak ungkit balik...dkat dunia bole r kau blagak sbb kau dpt berbilion rnggt...kat akhirat nnti tgk r kau....

wow... aku suka TUKAR TIUB....hahaha

itu lah perempuan yang mata duitan...dah dapat duit banyak, sanggup gadai maruah seorang wanita, jadi seorang penipu...malu la jadi org mcm ni....aduhai...rakyat malaysia ni dah banyak kena tipu....apa nak jadi, semua jadi hipokrit la......bertaubat la....kata nak demokrasi...xnampak pape pun.....yang nampak, hari2 masuk TV berita, buat ni...buat tu....pastu...duit masuk...rakyat terbiar...aduhai....sedarlah wahai rakyat...

itu lah perempuan yang mata duitan...dah dapat duit banyak, sanggup gadai maruah seorang wanita, jadi seorang penipu...malu la jadi org mcm ni....aduhai...rakyat malaysia ni dah banyak kena tipu....apa nak jadi, semua jadi hipokrit la......bertaubat la....kata nak demokrasi...xnampak pape pun.....yang nampak, hari2 masuk TV berita, buat ni...buat tu....pastu...duit masuk...rakyat terbiar...aduhai....sedarlah wahai rakyat...

itu lah perempuan yang mata duitan...dah dapat duit banyak, sanggup gadai maruah seorang wanita, jadi seorang penipu...malu la jadi org mcm ni....aduhai...rakyat malaysia ni dah banyak kena tipu....apa nak jadi, semua jadi hipokrit la......bertaubat la....kata nak demokrasi...xnampak pape pun.....yang nampak, hari2 masuk TV berita, buat ni...buat tu....pastu...duit masuk...rakyat terbiar...aduhai....sedarlah wahai rakyat...

teringat hamba kepada surat akuan bersumpah seorg bekas pemandu rosmah, seorg lelaki india.

dlm surat itu dia mengatakan kekesalan kerana majikannya berlagak baik dan agamawan depan rakyat tetapi di belakang mereka menggunakan khidmat mr. jee dan mengikut amalan ritual tertentu agama mr. jee.

wallahualam

en. baginda ni mungkin hanya memenuhi kehendak lelakinya saja semasa di london. lagi pun dia nak test juga betul ke org tua2 kata kalau di'paku' pontianak ni, dia akan jadi perempuan cantik. ternyata pontianak yg di'paku'nya itu semakin berwajah buruk. tak pulang modal.

tp dia bukan jenis membuat kerja2 jahat fitnah, menipu, membohong, makan duit haram utk menjahanamkan org lain.

kalau lah dia bertindak berani ke depan memperkatakan kebenaran tentang kejahatan perempuan itu, maka kaki fitnah akan menerima tamparan.

kamu merancang, Dia pun merancang, kamu memgupah kaki fitnah, Dia pula meniup petunjuk dalam kalangan kamu utk membongkar kejahatan puak syaitan kamu.

siapa sangka azwan ali yg sama2 mengiringi umi pontianak itu ke mahkamah dlm fitnah liwat 1, kini menyumpah seranah di hantu itu.

kita bogel sama-sama. kita kerobek sama-sama. kita puas sama-sama. tapi kita punya masing-masing, tuhan saja yang tau kebenarannya.

oit milo suam.. org yg da murtad neh ang nk agungkn.. da la kes anak makan babi 2 pown x taw apa crita g.. jawab la..

pelacur murahan... hahaha... Penyokong UMNO/BN pn pelacur kot... ye la ko sokong... hahaha... nak nasihat skit ni... Pakai la tudung elok sebelum ko sebut nama Allah s.w.t... aurat tu...

hellfida, kata2 mu persis seorang pelacur jalanan, pakailah camana rupa sekalipun tetapi lendiran busuk fitnah ko terpalit dari kaki sampai rambut...senang lenang lah ko sementara waktu...sampai masa nanti seksaan datang menjelma

"mengikut lunas2 islam"?? sesungguhnya tudung ngko (or rather your convertible/cabriolet) itu sangaaaat mengikut lunas2 Islam!

awat la benggong...lau btol2 nk tegak keadilan awat pengang buku hang,...nampak sgt xtaw nk ckp...mmg la nmpak placur,wanita s0lehah xakan mngungkap keaiban dihadapan masyarakat luar...

itu la perempuan,org akan kaburi dgn air air mata palsu...jgn bermain dengan nama allah..bersumpah dgn allah..pmbalasan di akhirat...ko ni mngaibkan nama sendiri..bertaubat la hanya allah yg mngetahui dosa2 kita...tp kau da sebarkan pada seluruh pelusuk negeri...

buat2 tau undang2 tp kanun keseksaan apa benda pun xtau nak sebut apa... hahaha....


EmoticonEmoticon