Friday

Himpunan Kebangkitan Rakyat, ditangguh kepada 12 atau 19 Jan 2013


Himpunan Kebangkitan Rakyat yang dijadualkan berlangsung pada 3 November ini di Stadium Nasional Bukit Jalil ditangguhkan untuk memberi laluan kepada perlawanan bola sepak Piala AFF Suzuki 2012.

Bagaimanapun pelancaran himpunan Kebangkitan Rakyat itu tetap akan diadakan di Padang Majlis Perbandaran Seremban (MPS), Negeri Sembilan pada tarikh yang sama 3 November 2012.

Himpunan Kebangkitan Rakyat TETAP akan diadakan di Stadium Nasional Bukit Jalil pada tarikh 12 atau 19 Januari tahun depan yang akan dimaklumkan kemudian.

Ini maknanya kita akan tetap berhimpun pada 3 November ini di Negeri Sembilan.



Sent from my BlackBerry®

4 comments

sudahhh la x abis2 nk menyusahkn org..nk berpolitik tu korg punya pasal org nk niaga nk cari makan pun susah mcm ni lh bahlol..nk bangkit tggu lh pru nnti msa tu suka hati ko lh mk buat ape..

apa masalah awak ni nak komen baca betul2 rabun apa? Kan perhimpunan kat stadium nak ganggu siapa yg gila nak niaga kat situ? Baghal.....

boleh percaya ke tak buat kacau...ape jaminan.

Aik umno buat perhimpunan sejuta ahli boleh la plak


EmoticonEmoticon