Solat Jumaat berimamkan radio kerana terpengaruh Amanat Hadi

NAMPAKNYA Utusan Malaysia terus mainkan isu "Amanat Hadi". Rasanya sudah lebih dua bulan isu "Amanat Hadi" diulang pagi petang siang dan malam di media-media kawalan Umno dan Barisan Nasional.

Terbaru Utusan Malaysia (sebut Utusan Syaitan) melaporkan kononnya ada seorang penyokong tegar Parti Islam, PAS bernama Aziz Jusoh, 53, dari Kampung Gong Guchil melakukan solat Jumaat berimamkan radio kerana memulaukan imam Umno akibat terpengaruh dengan "Amanat Hadi".



Nampak sangat akhbar yang berpuluh kali kalah saman di mahkamah kerana memfitnah itu tidak pernah serik untuk terus menyebarkan fitnah jahat. Memang sah Ketua Pengarang dan editor Utusan Syaitan ni hisap gam!

Kalau betul Aziz Jusoh ini pulaukan imam Umno, dan apa kejadah dia berimamkan siaran langsung di radio setiap minggu semasa solat Jumaat? Imam dalam radio tu imam PAS ke? Kah kah kah...

ReJaM© "Utusan Syaitan surat khabar orang gila... "

Post a Comment

15 Comments

  1. umngong perosak bangsa,agama dan negara29 January 2013 at 16:03

    Umngong da xda modal latu,tu je di ulang..tolak hudud,mksud nye tolak hukum Allah,tolak al quran..kalo dah tolak al quran,apa mksud nye?solat,ibadat sume mcm ne?trme ke disisi Allah..da mcm xcaya hukum Allah,nk gne hukum manusia jgk..umngong nie,nk rosak kan pemikiran org melayu la,sapa2 yg xnmpk tu,moga Allah buka matanye untk nmpk..amin,terutama kpda umngong yg da pekat berkarat tu..

    ReplyDelete
  2. mane macai nh..xkn diam je kot..isu power nh..hehe ape lg dorg nk main pasnh??adoiiiyaiii utusan pom satuk kalah pom xpnh serik..macai pom sm..utusan tu dbuat kitab...puiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. caii2 ubn tongah cari bondo nak spin gasing.. harap bersabar yo tuan.. wakakakak...

      ontah kek mano la caii2 ubn ni poie meragut rumput.. pantang ado isu skit melilau la mereko poie tanyo chip senget dio nak jawab camno... kah kah kah kah..

      sian caii2 ubn ni..

      Delete
  3. Adoi,aduh....bodoh lah klu ade yg caya fitnah utusan ni... Weh! Tok imam dlm tv tu kebanyakannye org dumno tau tak? Yg kamu buat alasan ni bajet lah sikit...utusan ni dah bodoh 400 prsen

    ReplyDelete
  4. islamkah jika menolak hukum Allah dan al quran29 January 2013 at 17:24

    Tulis pn tak fikir,da trng2 kantoi..kalo ikot imam yg lngsng dlm media,tu pn bkn imam umnot jgk ke..haha,da sah2 terdesak isu politik nie..bila disaman asyk kalah je,xserik2 ke haha..spndai2 umnot menipu,akhrnye akan tumbang jgk..

    ReplyDelete
  5. Itu imam radio namanya , bukan imam pas atau umno ....hehehe

    ReplyDelete
  6. Yang isu sembahyang 1 masjid 2 imam dekat terengganu dulu , siapa boleh tolong ulas ? tak kira pro umno atau pas ! nak tahu juga macam mana boleh jadi begitu !

    ReplyDelete
  7. Biarlah peristiwa lama menjadi lipatan sejarah,yang tak perlu diungkit lagi.kerana pada zaman itu,tidak ada akses seperti skrang.Dengan itu pihak umno senang membuli pembakang terutamanya pas.

    ReplyDelete
  8. cai umno dengan utusan satu rumah satu jamban sebab itu kalau depa kantoi depa senyap. nanti x dapat upah nak beli susu anak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haramjadah daily dtaja oleh yb jamban utk pnganut2 PR dbaca ketika mele"pas" ddlm semak..kahkahkah

      Delete
    2. Rumah lu tak de jamban ke.Gi tumpang jamban kondo lembu.

      Delete
  9. Cai UMNO tengah pening fikir apa nak jawab kalau orang tembak dengan "Amanat Harussani".

    ReplyDelete
  10. Kat sel setiap jumaat ada paper fitnah. Org duk dengar khutbah. Org pr baca paper fitnah.

    ReplyDelete
  11. Ye kee?ke nko yg jd regular customer tu?.

    ReplyDelete
  12. Pas ke umno ke lbh kurang laa..sapa yg dok ngata ngumpat fitnah tmpatnyr dlm neraka laaa....xda nyr najib blh tlong...dee nyr TGNA lh tlong..sndri jwb la ngn malaikat....TP aku won undi PR ini Kali.....cemuih dh dk undi BN

    ReplyDelete