Tuesday

Umno/BN gunakan strategi kempen dalam jamban masjid?


PROPAGANDA parti perkauman, Umno/BN sangat mudah untuk dikenal pasti. Ia menggunakan sentimen 3R iaitu Race, Royal, and Religion (Bangsa, Raja dan Agama) untuk menarik sokongan orang Melayu kepadanya.

Lihat sahajalah, isu-isu 3R yang diulang siar berulang kali dalam media-media kongkongan Umno/BN. Menarik kali ini, salah seorang sahabat pembaca MiLo SuaM mengirimkan beberapa keping gambar menunjukkan taktik terbaru Umno/BN berkempen dan memainkan sentimen bangsa Melayu di dalam jamban kah kah kah...



Menurut pengirim, gambar ini diambil di dalam sebuah jamban Masjid Parit Jelutong, Parit Raja, Batu Pahat, Johor yang terletak hanya beberapa meter dari rumah YB Dato Aziz Kaprawi (ADUN BN Parit Raja).

Kita faham, mesej propaganda ini ditujukan khas buat orang-orang Melayu Islam yang menggunakan jamban masjid. Tentu sekali jarang orang bukan Islam akan menggunakan jamban masjid.


Sebelum ini ada penulis buku yang mengiklankan buku karya tulisannya di dalam tandas, tapi tak sangka pula Umno/BN akan menggunakan strategi kempen di dalam jamban seperti ini kah kah kah...

Sungguh terdesak, sampaikan dalam jamban pun nak berkempen. Jaringan Melayu Barisan Nasional (JAMBAN). Lepas ini jika anda lihat jamban, pakat-pakat ingat Barisan Nasional kah kah kah...

ReJaM© "Orang nak memerut pun tak senang kah kah kah... "

71 comments

Itu adalah petanda jelas slps PRU13 ni UBN yg mrupakn setan2 yg dikenali akan dihumban ke dlm lubang jamban iaitu tempat asal mereka...
KAH KAH KAHHHAAKKKTTUIIIHHHH!

Itu kreatif namanya ! pr apa tahu , dalam jamban paling senang kempen ,sambil menung menung dalam jamban itu boleh juga dibaca , itu adalah salah satu perang saraf umno , tak payah terpekik terlolong macam ceramah mat sabu itu !

Nk saving ler tue...kuikui...

umnongok memang bongok. umnu parti jamban. muaaaah kuikuikuikui kui.

Kahkahkah..perang saraf ek...bangang ko nie...serius bangang giler...

Jamban ngan umno xdpt dipisahkan..
Bagai isi dgn kuku..dimana ada jamban disitu ada umno..hehehehe..beresss

Patut letak gambo nuar dgn chinadol dlm jamban tu. Biar sedar sket.

Umno nak tukar nama tu derr....jamban...utk semua...keh..keh..keh...

Kalau babi dgn lembu sesuai sggh kempen kt jamban.

Tahap bangang terlampau.!

Kretif giler ubn nie...hehehe baru dpt ilham menipu sedut bau bauan aroma lubuk taik kikiki..

dacing timbang taik delete 12 March 2013 at 13:40

Tula bia sedar sikit kn..baru tahu jenis najis kn..mcm pm xdpt jawab bdk sek taye tu kn..

Ingat jamban ingat azmin..
Ingat azmin ingat aiskrim..
Betul tak???

Umporno tau lucah jer..suh je abg jibby lancapkan ko da gersang sgt..babi btl

Kesian bru blajar tengok youtube citer basi plak tu..tulh sibok timbang taik je..

Elok la keturunan ko mmg dari jamban

Haah tula baru blja tgk youtube latu kiki..mcm ubn kuat ulang cite basi kn...teruk betol mcm cacai taik je..dala dacing timbang taik..hati pn rupe taik...

Nak taw taik,taye najib.. Nk taw menari,taye najib...nk bom taye najib...

Pondan milosuam dah tak ada isu ke.. abis sampai ke dalam jamban pun cari isu.. baik pemimpin bawak ke bloger sampai ke pencacai memang kaki jamban semuanya.. pssst.. nasib baik tak jumpa asmin tengah bagi aiskrim..

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah
Kaaah kah kah kah kah kah kah kah...
Blogger dah tak ada isu..
Kah kah kah kah kah kah kah kah kah...
Isu vendalism kerja budak2 pun nak di jadikan isu politik..
Kaaah.. kah kah kah kah kah kah kah...
Memang kaki jamban lah korang semua..
Dah lah pencinta lobang jamban pun korang nak angkat jadi PM.. asmin pulak hero pelakon blowjob dalam jamban.. elok le tu.. memang dah di ketogorikan kaki jamban..

Mcm nuar brahim gk sblum bjubo kene ler romen2 skit korek2 skit cium2 skit raba2 skit br ler pedang jd bengkok..mamat jmban ni da tntu sembelit hehehe

Tiba2teringat karya 'shit' dato shahnon ahmad...mcm selari je dengan ubn ni..

Isu yang di bawa milosuam sebelum ni pun taraf jamban.. hari ni pencacai lobang taik tak ada tengah cuci lobang taik milosuam..

Ingat azmin ingat jamban..
Tengok lobang jamban teringat anu_war berahi.. tengok selipar jamban teringat nik ajiz nanpak adi bawang teringat mangkok jamban.. nampak tahi babi teringat tiang dhua.. nampak bendera PgayR teringat lubang bontot.. nampak bendera pas ingat pantek bini orang.. ternampak bendera DApig teringat kote bengkok dalam video.. aaaarrrrgggg ape semua ni.. memang tak senonoh dan lucah tahap melampau PR ni..

Nmpk sgt nko ni da halusinasi...kurg2kan tgk bende2lucah..hitam hati nanti...

dalam pkr memang ramai gay jamban ! aku malas nak cerita !

Cakp mcm babi xguna jd islam..

Cam mama juwie ke?cam saleh yakob ke?ke cam rais yatim ermmmmm...

MASAK KALI INI PKR KENA KUTOK ! SEBAB ITU JANGAN CARI SALAH ORANG !

Aku sarankan sambil berak n menulis atau mencari ilham d dlm jmban apakata kite bwak milo suam segelas k dlm jmban kehkehkeh beware jgn bwk milo panas bahaya kalu tertumpah, kalu 'anu' terkena bole mlepuh kahkah

Kekeke..kite bukan takat cari salah org,lembu pun kite cari salah...lembu salah parking kt kondo..hahahhaa..

Smbil berak minum milo ?nko buat cmtu ke?pengotor nye?nko cai ubn kan?eeeiii...najis..

Setan reti baca ke tulisan korang tu....hahahhaa.....sekolah mana kamu hantar setan stean tu macai...hahahhahaha...jaringan kelayu barisan nasional...(JAMBAN).....PERSATUAN PENULIS JAMBAN BARISAN NASIONAL (PENJAMBAN).....HAAAAHAAA......BOLEH BACA SAMBIL HISAP ROKOK....NOVEL NOVEL TAK NAK TULIS SEKALI KE...HAHAHHA...TAK YAH MEMBELI...HHHAHAHAA.....

Biasa tulisan hanya...Massage 017 hxukjdxhi.....hhhaahah...pas tu..najib was here.....althanthuya was here.......hah yang terbaru.....UMNO WAS HERE....HHHHHAAAHAHA

Siapa jalan terkankang...terkemut kemut...kuar buasir...lupa cebok...ahhhhh...itu blogger jaringan melayu barisan nasional ( JAMBAN )...HAHAHHAHHHA....KALAU NAK KERJA...KELAYAKAN...TAHAN BAU...HAHAHAHAAA

Ini pisang mas siapa ni korna salah parking ni...ini mesti blogger JAMBAN....HAHAHHAHA

Macam uncle pet ke...macam saiful ke...macam anon tu ke....hahahahha....nak dengar pantun JAMBAN KE...pi baca kat jamban gi...hahahahahaha

Kito nak guling kerajaan...kutuk tu sampingan...kelayakan untuk blogger jamban....JARANG CEBOK...HAHHHAHAHAA

Jaringan Melayu Barisan Nasional(JAMBAN) delete 12 March 2013 at 21:53

Woit didi....best tak name aku..aku ciplak idea nko ekk...nak promosi ngo baru ni...hahahah

Bloger haprak taraf jamban. Bankrup isu..

Milosuam bloger jamban... dapat isu dalam jamban.. wahwahwahwahwah.. sampai dalam jamban pun dapat isu.. patutlah haprak dapat isu dari pencacai cuci jamban.. patutlah pencacai lobang taik banyak dalam ni.. uuuwahwahwahwahwah..

Wahwahwahwahwah... bloger milosuam korna salah parking.. tak apa didi kota belut ada kasi cuci.. inilah kerjanya pun jadi pencacai lobang taik.. waahwahwahhuhuhuhu...

Waaahwahwahwah... didi jual pantun dan berbalas pantun dalam jamban pulak dah.. waahwahwah huhuhu...

Apo!!! Didi jadi tukang cebok blogger jamban@milosuam.. punggong didi pun jarang cebok.. aljuburi kate 'I tak kesah punggung you cuci ke tidak'...

UMNO = MACAI UMNO = KRONI UMNO
UMNO dan Kempen PRU13 cmni tersebar luas kesannya sokongan NEGATIF kpd mereka kerna cara politik yg TAK ADA ADAB..

Patutlah haprak sumber berita di ambil dari dalam jamban rupanya.. milosuam@blogger jamban.. bangang milosuam ni..

Umno setan pnyokongnya kturunan dajal.

Hukum hudud pas benarkan liwat isteri,dan ulamak terbabit dlm hal politik. .nampak sangat sesat,tambah lagy ustak idrus . .hadis mana di gune entah,time jwb soalan ..budak hingusan. .

Lau xtau hukum hudud xpyh nk ulas...nmpk sgt jahil agama...nko tau ke tak liwat isteri mask lam hukum takzir??..lau ckp bangang kan marah..lau xtau jgn nak tunjuk pandai...

Tapi yg hapraknye,da tau busuk,najis,jamban n apelagi,cai2bn still setia nak shoot aroma...what the heck...

Cai2bn ni lau kot ye pun xpuas hati kat pr,xkan time nk melpas pun luah perasaan..tu yg kepala ingat ke najis je...

Cam ayat najby al anali je bunyinye...

UMNO loser....

Tu la nampak sangat yg dok bagi komen ni kaldai akaq tau ikut cakap mulut ja ilmu pon tak dak.pi mengaji lagi la jangan dok tambah dosa ja kat sini.ingat la kita nak mati tak tahu bila

Yg tak cebuk punggok 3 hari 3 malam..saiful al-dilaknati..tu mahaguru JAMBAN ajor

Ni la tahap pemikiran yb jamban a.k.a zul nerdin..aku rase mamat ni mesti baru pas tgk tube masa sidang parlimen ari tu...nko ngan yb Jaringan Melayu Barisan Nasional( jamban) tu elok sgt dah...

Yeah UMPORNO sour loser..stinking

Saya pengerusi JAMBAN..kenapa suka sentuh pertubuhan kami ni?kami tak takut mati...kami sggp jihad...cuci jamban pun kami berani...

Bang ape syarat nk join ngo ni bang??

Sekretariat JAMBAN delete 13 March 2013 at 00:15

Beli token 30 sen kat mane2 JAMBAN OUTLET atau JAMBAN2 yg menyertai promosi ini,dan berpeluan membuang air sambil berkarya...selain itu anda berpeluang memenangi gajet SAMSENG MAMAK v.2.0 dan juga hamper berupa barang keperluan harian JAMBAN Anda...jangan lepaskan pintu JAMBAN ini...penyertaan terbuka kpada seluruh rakyat malaysia pro ubn dimana level iq dibawah paras kemiskinan tegar...harap maklum..

Aduss.. Rejam ni minda cacai pas gantung bendera la. Artikel cam student yg stupid. Mana anarkin student yg stupid cgpa cukup makan tu. Tgh study last minute la tu. Ke tgh standby toyol. Otak jamban. Dah2 p gantung bendera cepat2 byk lagi bendera pkr n dap nak kena gantung ni. Cepat2.. Cacai..

Anarkin skywalker delete 13 March 2013 at 09:35

Wahh...rindu kt anarkin ye...waa...cgpa gua cukup makan?waaa...study last minit...nko ni pun,ahli jamban jgk ke...lek la...jgn serius sgt,ni sipanggil satira politik...ke nko ponteng mase kelas sastera dulu...chill up bro...way to go...GE song..hit it..yeahhh!!!

Wahhh analpig dah datang.. baru abis syif cuci jamban ke.. ade cerita dari jamban ke untuk blogger jamban@Milosuam kalau tak ade nanti kena overtime cuci lobang taik pulak..

Anarkin skywalker delete 13 March 2013 at 12:34

Lu lak pgg watak taik lam mggkuk jamban tu ke?lau skrip da abis wa nak flush je...busuk siot lu...

Snang cite ramai memekak tp xbrani tarok name sume anon jek....mentality cai2 mmg g2...errr... najis ke najib??? Ahahaha

Tak ada maknenya taruk nama dalam blog jamban ni..

Flush je memang itu keje kau jadi pencacai lobang taik.. siap boleh berinteraksi ngan taik lagi tu.. keelas...kau nyah...

Dah tau jamban watpe lu masuk haha ha. Dasar bangang dasar umngok bodo sebodo bodonya. Sial haramjadah ha ha ha

Anarkin skywalker delete 13 March 2013 at 23:46

So memang pgg watak taik la ni...?aku flush ni yekk??nko duk lam tu tahan nafas tau,bukan sebab xde oksigen,sebab bau busuk gile..tapi jgn risu itu memang bau lu...

Anarkin skywalker delete 13 March 2013 at 23:48

Tu xde keje lain la tu,nak menconteng la tu....perangai cam budak2sekolah..


EmoticonEmoticon