Thursday

SENARAI AKSI FLASHMOB #SuaraRakyat505 Menuju #KL622#Black505 20&21HB (HARI INI DAN ESOK)


SENARAI AKSI FLASHMOB #SuaraRakyat505 Menuju #KL622#Black505 20&21HB (HARI INI DAN ESOK)

Kita tunjukkan RAKYAT KEDEPAN!

Flashmob TERENGGANU | Depan Giant K.T'ganu | Khamis | 20Jun | 5pm |

Flashmob KEMAMAN | Depan Centre Point | Khamis | 20Jun | 5pm | 

FlashMob PERLIS | Khamis | 20 Jun | 5 Petang | Bulatan Persiaran Jubli Emas Kangar

Flashmob MELAKA | Khamis 20 Jun | 6pm | Jalan Utama Bandar Melaka (Sebelah Tesco Bandar Melaka)|

Flashmob SEREMBAN | Khamis 20 Jun | 5pm | Dataran Seremban

Flashmob KUANTAN (repeat) | Khamis 20 Jun | 5pm | (Tempat dirahsiakan)

Flashmob KELANTAN | Jumaat 21 Jun | 8.30am | Depan pejabat R, Tanjung, Jln Kuala Krai-K.B

Flashmob PERAK | Jumaat 21 Jun | 5pm | Simpang Empat Pau Yik Mun, Tanjung Malim | Bersama SAMM Perak & Mahasiswa UPSI

Flashmob RAWANG | Jumaat 21 Jun | 5pm | Stesen Komuter Rawang & Stesen Bas Rawang (mydin)

Grand Finale Flashmob KUALA LUMPUR | Jumaat 21 Jun | (Lokasi dirahsiakan)

Ayuh anak muda kita 'warm up' dulu

96 comments

Kau mop muka anwar itu dulu , cuci kasi bersih ,suci lagi murni , kalau dah tak ada kerja , pergi mop lantai surau n masjid ke , dapat juga pahala !

Sebelum cakap cermin diri dulu lah bro,kau punya cakap macam kau ni dah dijamin syurga.

Kau buat ke apa kau cakap jangan poyo lah.

saya dulu peminat muzik black metal genre muzik underground , tak eloklah pakai baju hitam ramai ramai macam nak usong cina mati bawak kekubor sahaja , saya pon bukan minat politik ni , sekadar memberi teguran sahaja !

Tak elok dari segi apa ye hukum tak mengharamkan langsuang

Tegur berdasarkan dalil lah kecuali ianya haram maka kita pun tolak.
Takde masalah pun ok biarkan lah depa.

Kalau perhimpunan Black tapi pakai baju merah macam tak ikut tema pulak hahaha.

Pasukan All black guna baju putih or merah kuning kan akan terlihat kejanggalan disitu.

POLIS TAK KELUARKAN PERMIT UNTOK HIMPUNAN DIPADANG MERBOK , JANGAN PERGI NANTI APA APA BERLAKU MENYUSAHKAN DIRI SENDIRI , KITA JANGAN JADI ALAT ANWAR , UNTOK APA BERHIMPON UNTOK KEPENTINGAN POLITIK PERIBADI ANWAR , JANGAN BERGANTONG DIDAHAN YANG RAPOH , TAK ADA MAKNANYA !

dh ketuanya pendokong yahudi zionis...itu yg pakai baju hitam kononnya blackout pdhal habuk pn tkda..tp bab nk jaga malu dgn penyokongnya btlh juga....sponsor dh bg duit tkkn tknk bt nti xdpt duit lg...

Memang tak diharamkan pakai baju hitam , dengan cuaca panas sekarang ini kalau pakai baju hitam boleh menyerap panas kalau kita memakainya , tak salah pakai baju hitam tetapi tak sesuai ! / bekas peminat muzik black metal .

pendokong zioniz MAKBAPAKO!! bangang punye MACAI!!

Emmmm tak ada isu pun bro depa nak pakai baju apa pun.

Baik fikir isu negara dari lu fikir pasal baju diorang

BETOL KE KALAU KITA MATI DIPADANG MERBOK NANTI MATI KITA MATI SYAHID , HUSAM JANNAPARI KATA !

Ngantuk lah bro...
Yahudi sangat lah itu aja kau tahu.

Yahudi dah ada kat Malaysia lama dah berapa banyak lounge freemanson ada kat Malaysia???

Oh tu puh mesti kerja annuar.
Design klcc and putrajaya ada ciri freemanson pun kerja annuar.

Design jalan keliling midvalley all sering eye pun salah annuar kan???

Ye lah bro aku pun tak tahu apa akan jadi pada islam di dunia ni kalau takde umno.

Kalau takde UMNO yang selama ni pejuangkan agama islam pasti islam hancur di sini.

Soi lek kita jangan tegur sebab kalau tegur umno tergugat tanpa UMNO islam hancur.

Umno dah membawa hukum Allah di muka bumi ini, semua ketua UMNO. Menyokong undang-undang Quran.

Mahathir kata tak perlu agungkan muhammad, sebab kalau takde dia Allah akan pilih orang lain jadi tak perlu agungkan.
Orang Arab bertudung sebab lelaki sana bernafsu kuat.
Ada janggut sebab masa tu tak pisau gilette.


Hanya yang diperlukan ialah bersyukur kepada Tuhan. Nikmat dan rezeki yang kita dapati bukan daripada orang yang menyampaikannya.

Jika tidak orang itu, orang lain yang akan menyampaikannya. Jadi kita juga TIDAK PERLU berterima kasih kepada Nabi Muhammad s.a.w. Jika tidak Nabi Muhammad, orang lain yang akan diutuskan untuk menyampaikan agama Islam.

Oleh itu TIDAK PERLULAH kita mengagung-agungkan Nabi Muhammad. Memadailah dengan bersyukur kepada Allah s.w.t sahaja."


- Ucapan Dasar Presiden UMNO, Dr Mahathir Mohamad.

Petikan dari Berita Harian / Utusan Malaysia 11 Mei 2000

Sumber
http://suasanapolitikmalaysia.blogspot.com/2013/04/tun-mahathir-hina-nabi.html?m=1

http://www.keadilandaily.com/ulama-umno-tuli-bisu-bila-mahathir-hina-janggut-nabi-anwar/

Ini lah islam purekan???

Comon la macai..lu x da bnda len ke.asyik2 anwar..cerita la bab len sama..nampak sgt lu macai bangang.asyik ulang bnda sama ja..apa kena mengena ngan anwar..dia ada ka x da ka persoalannya nak bawa malaysia tanah airku dan tanah air bapak hang ju bg bersih dr kotoran korupsi..apa kena mngena ngan anwar..lu x nak p lantak lu la.jgn dok kait ngan org len..kami buat atas tnggung jwb sbg rkyak utk msa dpan anak2 kami..dok kalut psal anwar wat pa..betul la lu smua mcai omno spesis lembu..tau duk ulang bnda sama ja..comon la macai..bnyak lg la leh ckp slain anwar..ckp la psal ekonomi yg kian parah ka,tipu hrga keta ka,runtuhan yg krajaan bn buat ka atau pun lu ckp la bab lu kena kncing ngan pmimpin omno..ada juga fakta.ni bila komen ja anwar..apa la macai.anwar ada ka x da ka kami ttp prjuangkan kbenaran..jgn la jd bangang sgt macai..rakyat la ni smbang psal petisyen la cai.x dak masa nak smbang jobo..puak macai mcm lu la yg dok ckp bnda sama..cerdik la skit cai..smua ni utk anak2 lu juga cai..x tau la kot anak lu lu dah train jd macai mcm lu..trus jd lembu sb tu lu x kisah pun..sb tu lu asik komen bnda sama..buka skit minda tu cai..meh join kami 22hb ni..ckup2 la jd macai.

Boring gila ngan kebangangan macai omno..


STAR WAR KASI UBAH DUNIA....

BRO...KOTE BELUM RAPUH LAGI....TU PASAL!!!!

OI MACAI....TAK PAYAH TULIS PJG2....KLU DEMI PENDUBOR TU....2X5 MCM SOKONG ZIONIS!!!!
PENIPU DAN PGHASUT!!!!SIAL MEMANJANG!!!!

ANGKARA PENDUBOR TU AKU CUKUP MELUAT TENGOK PERANGAI KORANG!!!!
DARI SATU KE SATU PERKARA...SEMUANYA MEMBANGKITKAN KEBENCIAN RAKYAT...LEBIH KPD PENIPUAN UTK KEPENTINGAN LUBANG TAIK KORANG....
SKRG MASA UTK YB2 KORANG BEKERJA UTK RAKYAT BUKAN BERDEMO SAMPAI PRU14....FAHAM!!!!

Kau faham akan syahid kau akan faham syahid,banyak benda akan dikira syahid

Dalam Islam, mati syahid (Bahasa Arab: شَهيد ‎ šyahīd, jamak: شُهَداء šyuhadā') ertinya Muslim yang maut ketika berperang atau berjuang di jalan Allah membela kebenaran atau mempertahankan hak dengan penuh kesabaran dan keikhlasan untuk menegakkan agama Allah. Siapa yang berjuang membela harta miliknya, jiwanya, keluarganya, agamanya, dan meninggal dalam perjuangannya itu, maka ia meninggal fi sabilillah atau mati syahid. Mati syahid merupakan cita-cita tertinggi umat Islam. Salah satu jalan menuju mati syahid adalah berjuang di jalan Allah (jihad fi sabilillah).

Siapa yang mati sebab sakit perut pun syahid bro

Dari Abu Hurairah r.a. Rasulullah bersabda:

“ "Apa menurut kalian tentang orang yang mati syahid?" Mereka menjawab: "Wahai Rasulullah, mati syahid adalah buat mereka yang dibunuh fisabilillah." Rasulullah bersabda: "Jika demikian saja, maka syuhada umatku sedikit." Mereka bertanya: "Lalu, siapa mereka Ya Rasulullah?" Rasulullah menjawab: "Barangsiapa dibunuh dijalan Allah itulah Syahid, dan barangsiapa mati fisabilillah itulah syahid, yang mati kerana thaun (sejenis penyakit lepra) maka dia syahid, dan siapa yang mati kerana sakit perut dia syahid." (Hadis Riwayat Muslim(3539))

Rasulullah bersabda:

“ "Barangsiapa yang terbunuh kerana membela hartanya, maka ia syahid. Terbunuh kerana membela agamanya, maka ia syahid. Terbunuh kerana membela dirinya, ia syahid. Dan terbunuh kerana membela keluarganya, ia syahid." (Hadis Riwayat Ahmad(1565), Tirmidzi(1341), An Nasa’I(4026), Abu Daud(4142))


Kalau masa tu ada yang kene bela diri dari kekejaman maka dia akan syahid, sebab semua datang dengan aman. Nak buat bantahan aman, itu aja.

Dan kebanyakan datang membela negara dari korupsi pemimpin umno.
Membela negara dari pemimpin haloba.

Bukti korupsi pemimpin umno kau baca lah blog mahathir ok saudara islam ku.


Kalau kau rasa tak syahid bagi dalil kau semudah itu aja.

Jangan sama kan kote lu ngan orang lain.

Ada UMNO sini cakap siapa kata bodoh dia bodoh.

Bila lu kata kote belum rapuh faham sendiri lah.

Aiiii marah pulak???

Hahahaha....
Rileks lah.

Sumpai saiful depan kaabah tu video asli ke bro???

BOLEH PAKAI KER FATWA HUSAM BABI KAMBING TU????....
MAMPU KER DIA TANGGUNG DOSA PARA GAY YG MATI PERCUMA TU??!!!!!

KLU ULAMA AGUNG KLUARKAN FATWA SYAHID....SYAHDU RASA MENDENGARNYA....

KLU SI KAMBING BABI TU YG KLUARKAN FATWA....MMG BODOH DAN YG BODOH SAHAJA YG AKAN MENURUTNYA!!!!!!

Ye umno pun kerja untuk rakyat bukan kroni.
Kerja untuk rakyat bukan poket sendiri

Kerja untuk rakyat jangan yang tak sokong pun nafikan nak bina rumah rakyat

FAHAM!!!!!!!!!!!

Harap ada yang mati besok

bior ler dia org nak join himpunan hitam bakar lilin kan husam musa dah keluar fatwa kalau mampos mati syahid :)

dari join himpunan hitam bakar lilin minta tolong obama lebih baik berhimpun buat solat hajat minta tolong ALLAH

DAP ganti PAS hehehe

Ye la tu...!! Byk la keje umno buat. Merembat, mencilok, mencuri dll tu adalah profesion utama puak2 regim umno harbi ni.

Betul ke regim umno harbi selama ni yg jaga Islam kt Malaysia neh...??

Abis tu pemimpin parti mana yg menghina keperibadian Rasulullah s.a.w.??

hmm... dulu kalau PAS ada masalah berhimpun buat solat hajat minta bantuan ALLAH skrg dah berubah berhimpun pakai baju hitam bakar lilin nak minta tlg obama huhuhu

sah DAP tarbiyah PAS dulu apa2 masalah PAS berhimpun buat solat hajat minta pertolongan Allah skrg pakai baju hitam bercampur laki perempuan bakar lilin minta campur tgn obama

knape PAS dah x percaya dgn bantuan Allah ker?

perjuangan yg camne kalau niat nak berhimpun buat solat hajat mintak bantuan Allah pastu mati lain crite ni kalau mati sebab nak berhimpun pakai baju hitam bakar lilin nak tunjuk dgn obama hehehe ko kata mati syahid? betul ler kepala otak ko bebal

fikir la bro azizan yg sakit tu pun anwar x jenguk lg kan ko klu lumpuh ker apa anwar x peduli yg penting dia jadi PM

lantak ko la jgn lupa bawa baju bnyk sbb chegu bard suruh tido sana berapa mlm tu aku x tau ler yg pemimpin ko confirm tido hotel punye hehehe macai macai knape ler bebal sgt

kalau ader yg lumpuh x tau ler anwar jenguk ke x? azizan tu pun anwar x pi jenguk lagi

Masih jubo lg macai ni..comon la macai oi..hampa fham x hampa tu bangang..org duk cita negara tp hampa stil ckp psal jubo.org tnya video saiful tu ori ka x leh jwb.asyik2 jubo..apa la macai..aku pun dah x tau perkataan lebih truk dr bangang nak kata kat hampa..ckup2 la ckp psal jubo..x pun macai omno smua jenis jubo kot.tiap msa jubo..korang smua msti mkn kot jubo ni..atau pun dahi macai msti ada cop jubo.asyik jubo je yg tau.x da ka bnda len macai oimalu la wei..brapa kali nak trang dah x da kna mngena ngan anuar pun.yg hampa duk kalut psal pa..p repot polis suruh tngkap atau tmbak saja snang..macai2..harga keta pun hampa x jwb lg,asyik jobo..jobo jubo..x de menda len ke macai..aku x fham la hampa skolah smpai mana..atau hampa jenis x skolah kot..skolah kat kndang lmbu..tu yg jd mcm ni.asyik jubo...brubah la macai.hampa x malu ka kat Allah asyik mncarut n fitnah ja..video saiful pun hampa x leh jamin ori ke x asyik jubo..pi mai p mai jubo..hahaha.taraf mentaliti macai taraf jubo ja..


Macai dan jubo x dpt d pisahkan..

STAR WAR MERUBAH DUNIA.

Aku rasa lah lebih elok kalau mereka x pakai baju dan seluar lagi bagus kan.....senang nnt

Ustaz pembela dh mai dh

Tulis panjang lebar

Demi mempertahankan bos

Ustaz black out.

setiaphari ada orang mati,
mati itu urusan ALLAH,..
bukan urusan macai umno ataupun mak bapak macai umno.

Puyol ke poyo ke toyol

Bukan mati sia2

Black out pecacai pr ni

warna rasmi ;
urusan parlimen, adun, istana, grade. diploma itm, dan.....
warna apa ye ?

Hahahaha aku tak bela langsung itu apa yang nabi cakap

Wah semua. Ahli pas babi ke hahhahaba.

Caya lah UMNO tak sokong umno aja semua jadi babi,
Bila soi lek kutuk islam UMNO dok diam aja hahahaha langsung tak bunyi telur tengelam

Anon 1336

Bila,kau doa baik untuk hamba Allah maka malaikat akan doakan baik,untuk kau

Bila kau doa sedara islam,atau sesiapa mati begitu lah malaikat doakan kepada kau.

Fikir2 lah sebelum nak cakap

Pencacai tak pencacai kasi sumpah satu kali lah video sumpah kaabah itu ori hahahaha

John jo
Jangan jadi loser lh umno.
Mai pakat sumpah

Anwar memang dah out ..hehe

Lah apa kaitan nya ini perhimpunan solat hajat permohonan.

Kau ni sekolah ke tak ni???

Bercampur buat maksiat ke???

Wah pandai umno cakap, bila tang orang tak caya bantuan Allah.

Bab sumpah laknat hang tak percaya ke Allah tu adil dan akan hukum tak di dunia diakhirat???

Solat adalah hubungan,kita ngan Allah bro kita dirikan solat untuk ingat Allah.

Baik kau cakap tak payah kerja solat hajat aja mintak duit.

Lu cakap macam tak sekolah punya orang lah lu ni haiya macam ni punya level macai pun ada ke???

Dap terbiyah pas hahahaha,
Umno pak turut mca, mic siap pujuk nak bagi jawatan hahahaha itu baru kelakar.

Siap kosongkan jawatan untuk depa hahahaha. Umno memang kelakar.

Ps. Sumpah laknatlah video saiful depan kaabah tu asli

Anon 1319
Bro tak payah sembang pasal ulama agung keluar fatwa kau dengar ke apalah..... Lupa pulak fatul bari dok sampaikab apa ye pasal ketua ulamak dunia???
Menyerupai khawarij???
Sila,komen ni calon umno ni, bukan ulama agung tau.

Aku tahu kau siapa sebab cara kau tulis.

Kalau Quran suruh orang menuduh zina bawak Saksi pun kau tak nak ikut lagi suruh orang sumpah, ini pulak nak dengar fatwa tak payah poyo lah bro.

Rukum iman tau untuk follow Quran

Apa kau mengarut lah macai dengan obama ni aduh.

Kau layan kak ros kau punya buku lah wei

Black out tu betul ke ????

Aduyaiii macam x betul jerrrr...

Pengundi bangla betul ker....????

Macam tak betul jerrrr...

Pengundi 2 kali betul kerrr???

Macam tipu jerrrr...

Mmg dh black out ko ni

Jngn jadi bodo lah bela orng x dak maruah

Betul. Betul. Betul....

Emmmm ikut kau lah spin benda sama sepuluh kali explain pun ulang.

Harga kereta turun ke tak???
Kenapa umno tipu???

Habis semua syarikat nafikan.
Ini apa cite

Aduyai menipu dalam media besar2an

Ini kau kene tanya pasal kereta punya harga paper muka depan.

Ada turun tak???

Kencing kasi lu minum macai

Siapa takde maruah kalau kau betul, kau sumpah aja video tu asli dirakam depan kaabah kasi tunjuk sikit lu punya maruah mai tunjuk.

Jangan jadi bodo lah yang takde maruah tu yang dok jaja cerita sendiri bodoh

memang nuar dalam video tu.

Dh turun pun dh ko jer yg x tahu dab x mahu tau

Dh turun pun ko jer yg x tau bodoh punya ustaz cai

Adam geli ada tak tidur sekali dalam kemah itu nanti !

AZHR SULAIMN snggup d panah petir kalu dlm bideo tu bkn nuar brhim..idup lg smpai skrang zahar suleman

TU PASAI PENDUBOR TU TAKUT BERSUMPAH LAKNAT....SAMA ADA LAFAZ DAN NIAT TAK SAMA...KLU DAH BERBOHONG DGN NAMA ALLAH AKAN JADI 'BALA'.....

Macai...depan kaabah ker..belakang kaabah ker...tak depan kaabah ker....klu dia berbohong....gerenti kena bahana...bala wo!!!!!
Lu punya bapak gay ada berani ker?????

PENDUBUR NI TERGOLONG DLM BENDA2 najis kena samak dgn air tanah...rase2 mlecet anu tu bile d samak hahahaha

KALAU ADA YANG BERHIMPON DIPADANG MERBOK NANTI MESTI TAK RAMAI PUNYA , LEBIH LEBIH PON 5,000 ORANG SAHAJA , OTAI OTAI DALAM PKR DULU SEMUA DAH TARIK DIRI , KALAU BUAT SENARAI ORANG ORANG KUAT PKR YANG MENINGGALKAN ANWAR MEMANG RAMAI , ANWAR ITU TIDAK MEYAKINKAN DIANGKAT SEBAGAI PEMIMPIN , ANWAR PROKSI ZIONIS !!!!

mmg warna hitam tapi x der bakar lilin la bongok anon atas aku ni

Beruk beruk berhimpun

La...ang...toyol ang rembat sampai bleh wat banglo ala bali dah...ang xtau ka........toyo muka licin tu...

Mmg benar....yg tinggal pon geng2 ABU mayat...otai2 dlm pkr suma dh blah...yg tinggal macai2 muda mcm adam sewel n the gang jer....
Yg bertahan pon kerana msh ada periuk nasi yg nak dijaga...klu ikutkan hati mrk pon...nak salam tangan pendubor tu rasa jijik dan geli....bukan nak hina...tapi kenyataan...
Perjuangan keadilan tak mcm perjuangan awal penubuhannya....semua dh tertumpu nak angkat gay jadi pm negara islam yg pertama di dunia....
Klu nak harap ahli pkr sendiri utk menangkan gay tu dlm pru13....jangan haraplah!!!!!Semuanya atas bantuan 97% org2 cina yg tertipu dgn sandiwara pendubor korang tu....

Maka...selagi korang teringin sgt gay tu jadi pm mesia yg pertama....kemungkinan besar...kempunan lagi dalam pru14....kempunan!!!!

Mana berani punyer!!!
Tu salah satu punca aku percaya anwar tu seorg gay dan lgbt...
Belum lagi cerita2 dari datuk nalla...ummi hafilda...azizan...datuk eskay...saiful....serta gambar2 dan video besi anwar tu sendiri....

Apa2 pon...aku respect jugak dgn semangat cintakan lubang taik dia tu...klu alang2 manusia dah lama bersara dari politik bila kelucahan melampau dah diketahui oleh rakyat....
Manusia nie mmg jenis kental dan jiwa dah kacau jer sanggup bertahan sampai skrg demi kerusi pm dan pejabat yg tersergam di putra jaya.....DEMI KUASA!!!!!

Aku nak join lah...alang2 pakai tshirt hitam nie....aku suka hitam blackout...

anon 19:26
warna hitam cina mati.....
warna hitam melayu mati....
nyala lilin tak masaalah...jangan ditiup api lilin... macam keturunan kau buat masa 'bithday party'.. sambil buat petmintaan. kah kih koh
yg x bagus kalau api lilin membakar bulu mak kauuuu
& selagimana kau sokong umnongok kaulah yg bongokkkkkkkkkkkkk

Sapa yang bongokkkk
Tipu black out

Semua kena tipu

Orang yang bongok jer percaya


YANG TAK PERCAYA LAGI BANGANG

Awat hang x tengok ke toyol ko
Buar kajian puak2 toyol ko punya harta plak
Pas tu baru cakap sama jer kaki songlap gak bila dh dapat kuasa.
Jangan sembang lah

Mampos?sape ler makbapa yg malanh yg ader anak biadap mcm ni.

Anak kecil main api....bumi dipijak digadai umporno.huhuhu.

Umporno ni bodoh.mati syahid pd depa ni mati bila berperang lwn musuh je.yg lain tu tak tahu.

Meh.meh.kasi komen banyak banyak.kasi masyuk.macai macai nie mana ader cara lain cari makan.komen je dpt 20 sen.meh.meh.komen kasi banyak

Dah x boleh jawab
Itu jee yang ko boleh komen
Pasal aku suruh ko buat kajian
Harta2 puak pecacai ko
Sama jer x payah tuduh orang
Cermin diri dulu

Mereka ni semua boleh dikatakan

Jiwa kacau......jiwa kacau

SYAHID PON SYAHID LAH!!!!
TAPI SYAHID DEMI NAK ANGKAT GAY JADI PM PERTAMA NEGARA ISLAM AMAT MENJIJIKKAN LAH!!!
HANYA GOLONGAN LGBT N CINA BABI DAP JER YG NAK BERSYAHID DEMI GAY TEGAR KORANG TU!!

AKU DAN MAJORITI RAKYAT NEGARA INI HANYA DOK TENGOK JER SAPA YG SYAHID DAHULU!!!

HARAP LAH BERWASIAT DAHULU DAN PASTIKAN WARIS2 KORANG CUKUP MAKAN PAKAI JIKA KORANG NAK SYAHID DEMI PEBDUBOR TEGAR KORANG!!!!SEKADAR NASIHAT...JANGAN MARAH...

Mana mrk nampak....klu turun mendadak....tauke2 cina gak yg melenting...berani ker puak gay nie berdemo depan kedai2 mrk...

Apa kata anwar belanja kita berhimpon dipadang arafah masa musim haji nanti ....haha

Hahahahaha..lagu puaka umporno...........dia yg nyanyi..dia yg nangis...dia yg gadai..xnk mngaku.......

Habis klau sama pasai pa ang nk mlnting...p jga ang punya bos la..tu pun klau bos ang lyn........dh terang dh umno byk seleweng...pasiq umno korek tuduh pkr...blah la.....ang kot patut cermin dulu....hahahaha.....nk mngajar...diri sendiri retard...

Sapalah mak bapak budak samdol sondol badigol yang biadap dan kurang ajar ni

Tahunya nak buat kacau jer.

Yang peecaya semua nya jenis anak ikan

2157 aku rasa ko ni jiwa kacau kot
Sapa yang korek pasir sampai banyak tanah jeelus sekarang
Orang kalau jiwa kacau mmg macam ni puak dpa korek pasir orang lain pula dituduhnya
Puak ko ni macam macam dpa korek asuyaiii
Betul2 ko ni anak ikan belaan.

Kalau betul dia pi aku pun nak ikut

beruk berhimpun.... katanye !
yang SiamanG ni menyibok apahal ?

Berfikir dgn kapala otak..
bukan dgn kepala lutut...
melayu umno betoi la kamu ni $$$$$$$$$$

Beruk berkumpul sbb ada bapak siamang

Apa kurang dengan puak ko
Demi nak bg kroni hidup ujudkan satu jawatan yang x ujud .ni nak gunakan duit sapa plak ni nak bayar gaji.bukan rakyat jiga nnt ker
Dasar anak ikan ko ni dh lah jiwa kacau

Patit lah puak ko ni jenis badigol
Swbab guna otak..
Aku guna akal yang di beri oleh allah
Ada otak ada akal itu manusia..
Ada otak x ada akal macam ko ni anon2351
Maka tergolong dalam kalangan haiwan
Kerana haiwan jer ada otak x ada akal
Macai macai.jiwa kacau ko ni

akal kau same pengerusi spr..... yg kecewa tu.
dimana umno kuat disitu melayu merempat.
.... akal yg ada diguna utk menipu dan mengampu..
kacau sebab ada macai lakhanat macam 0007 ...apa kau punya nasib

0027 jiwa kacau ko ni

Sapa yang mengampu.bkn kah yang mengampu.pemfitnah

Taraf ko ni sama macam anak ikan belaan

Patutlah ko meroyan

Ngakulah yang ko ni anak ikan

Hahahaha...ang hidup zaman bila cai...woi pelaq...masa pru12...pkr baru pegang selangor....habis lubang tu nk jadi cmtu brapa lama masa nk korek..pk la pelaq wei....

Ketua macai nie tak puas kena hempuk....cakap mcm dia tu hebat sgt..

PADANG MERBOK BERJERUBU , PERHIMPUNAN DIBATALKAN !

Golongan minoriti 46%, jgn tunjukkan kebangangan anda wpun anda mmg bangang 7 keturunan... Nasib baik ada bangla, myanmar, nepal menyelamatkan kamu.....


EmoticonEmoticon