Friday

Kudeta Perak: Pemenjaraan Segera 13 Aktivis Ini Satu Kekejaman!


Kenyataan Umum
13 September 2013

Kudeta Perak: Pemenjaraan Segera 13 Aktivis Satu Kekejaman!

Hari ini menyaksikan satu lagi siri hitam pasca PRU berlaku apabila 13 peserta demonstrasi menentang rampasan kuasa negeri Perak dipenjara serta-merta. 

Keputusan Mahkamah Sesyen Kuala Kangsar menjatuhkan hukuman penjara dua tahun dan denda RM5,000 kepada semua aktivis yang membantah kudeta di Bukit Chandan pada 6 Februari 2009 adalah kejam dan tidak berhati perut.

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) mendesak keras agar semua peserta demo dibebaskan segera bagi memberi laluan kepada pembelaan rayuan di mahkamah tinggi yang dinotiskan oleh peguam.

Kerajaan pemerintah yang sebelum ini pernah menjatuhkan kerajaan sah negeri Perak melalui rampasan kuasa, hari ini telah menunjukkan belang taringnya menggempur rakyat yang hanya menyuarakan bantahan. Selepas menang PRU13, kerajaan kini boleh lakukan apa sahaja demi menunjukkan kekuasaan mereka bertujuan menakutkan rakyat. 

Ketika pembunuh dibebaskan, ketika perasuah dan peragut wang rakyat berprofile tinggi diberi hukuman yang cukup ringan, 13 rakyat yang menyatakan bantahan terhadap rampasan kuasa diberi hukuman cukup berat dan tidak setimpal. Malah 13 rakyat biasa ini dilayan seperti penjenayah berat!

SAMM mengingatkan kepada seluruh rakyat Malaysia bahawa kamu hari ini tidak punya pilihan selain terus menderita dalam negara sekejam ini, ketika ruang demokrasi ditutup dan jika bersuara akan dihukum dengan seperti penjenayah.

Hukuman yang tidak mengambil kira soal kemanusiaan ini juga bersifat seperti di zaman penjajah. Dengan tekanan terhadap rakyat seperti ini, apakah kita sudah benar-benar merdeka?

Justeru SAMM menyeru semua rakyat khususnya anak muda supaya bangkit dan lawan. Ayuh bersama SAMM Perak, turun ke penjara Tapah memberi solidariti kepada 13 saudara kita yang dianiaya oleh regim legasi penjajah. 

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia

138 comments

Fuyoo....penjara 2 tahun denda RM5 K.sekor mamat tipu mara RM300 K pun denda nyer penjara sehari jer.dua perogol budak bawah umur pun amaran jer.apa citer nie.sahih lepas nie projek dlm tangan nie.pembunoh 2 ekor tu pun lepas jer.....oh malaysiaku.....

Kih.kih.kih.kih.walaupun cube berdalih hingga sanggup menipu hakim,akhir nye terbukti lah jua sesungguh nyer tokoh penyebar filem porno,tokoh fitnah sejagat dan tokoh penipu adalah papagomol@wan azri.kih.kih.kih.kih.mangkuk yg makan rasuah dan penghuni penjara selama 8 bulan yg ader hati nak bertanding di Permatang Pauh.ha.ha.ha.siap ler ko lepas nie....saman beratus juta sedang menanti.mau gadai bulu ler mamat pedukang sekor nie.500K dah melayang.takper kecil jer.no hal ler.ko bole bayar punyer.....maklum ler dengar citer ada banyak stok pilem lucah........kih.kih.kih.kih.kih.kih.wan.wan.bodo tak sudah.kifarah sudah mari bro papagomol dayus yg berani pada pompuan jer.

setuju 13 org itu teraniaya nmpk nya lebih ramai lagi akan teraniaya utk kepentingan si agen propaganda

blog pro UMNO pun kena teruk rasa nya milosuam yg pencacai PR ni pun teruk gak kena ni

nasib ko la milosuam Anwar pun dah x perlukan ko lagi rasa nya hehehe

Milo suam pejuang bukan macam korang pencacai...

Macai UMNO macam kau beli pakai duit aja buat kerja ada fulus

lebai ketayap putih itu begitu setia dengan bendera dap nya itu , silap hari bulan lebai itu kena jual oleh dap ....kihkihkih

Bodoh piang...

Yang buat salah jer...yg bengong jerr..
Yang lain x.....

Tu lebai kulop tu....

Sebenar nyer yg bengong lg bodopiang bila yg cube nak buat statement tapi tak paham undang undang tubuhbadan DUN Perak.Lagi jahil dan lahabau nyer setiap individu yg merampas kerajaan negeri Perak dgn cara amat memalukan.dan yg paling lahabaulahanat tu yg........yang lain x.

Lebai tu bukan ustaz jo ke...

Tapi lagi baholol bagi pajakan 999 tahun tanah kat taiping pada bangsa cina....takut sangat kalau cina xda kat malaysia..macam tk boleh hidup...

Boss2 sdp lena diulit mimpi bodo2 piang tido pnjra.budussss....

Cerdiklah tu...yg ko tu bangang tongong baghal apa cerita? Amno ni klo dah bengap tetap bengap. Hehe

L/kureng jerr......
Jenis budusssss...

Dan makin bangang dlm dok asyik tanya apa lg cina mau alih alih Paku Rimba kuasai tanah perindustrisan kamunting.lagi bangang habis kauters kerajaan jln muzium hulu lesap,lagi pengkhianat bangsa kauters kerajaan kat jln padang lesap kat cina,lagi pukimak plak mula mula kata nak buat kauters polis,abis bukit ditarah alih alih bina jaya jusco,lagi kurang ajar pada bangsa melayu hilang istana larut dan pejabat agama Islam bg yahudi buat tesco.tu dia punyer la kurang ajaq melayu umporno sampai hilang gadai tanah kerajaan kat bangsa asing.aper lg mau citer itu pukimak melayu umno buat onar di taiping.itu baru taiping.belum lg satu malaya.

Lebai tu sebenarnya ahli amno dia menyamar sebab nak buat cerita nak buat modal bn je. Hihi

Dia pon sama gak ......
Bnyk dpt duit bnyk entry masyukkkk.

Bengapbodopiang nyer ahli umporno nie hingga digazetkan madey depa nie.tu la punya bangsat umporno sampai madey pun kondem depa nie.

2342 lg bodoh piang...
Mangkok ayuntau buat fitnah jee

Lebai kulop belaan pakatan haramjadah..

Agak agak ler mana satu Adun umporno yg terlibat hingga ada satu taman jana impian di kaki bukit jana tu dan bagaimana cina Super motor bole dapat tanah di betul betul kaki bukit jana yer.

2345 bila kena muka pemimpin haramjadah dia mula la kata fitnah.awat la bodoh sangat.ni baru betui spesis pengkhianat bangsa melayu.habis tanah di taiping depa hulur kat bangsa apa lagi mau.

Kih.kih.kih.nie semua spesis belaan umporno.menyamar.mcm mat punk ngan li satay.ngaku ahli PAS kunun.masyuk.lepas tu statement keluar PAS.kih.kih.kih.publisiti murahan lagi haprak.

Macai umno takde fakta itu aja...
Bodoh punya macai sedih nak mampus...

Lari dari isu hudud masuk sini buat onar...

Ini macai sejati punya untung lah umno ada tukang jilat

Itu bukan aku...

Nak tahu siapa bodoh tak...
Yang bodoh ialah umno...

Bila orang UMNO Johor kata nak hudud dijohor...
Mca ugut keluar...

Habis telur tenggelam...

Itu baru macai bodoh kalau nak tahu...

Orang tentang islam depan2 tapi bacul...
Mai jawab mai apa kes...

Kita tgk macai spin baik punya...
Masuk isu lain

2345 mai citer berapa luas tanah milik paku rimba di kamunting.siapa jual tanah kauters jln padang.zaman sape mb nyer.mcm mana bole ader nyer tesco yg melibatkan hilang nyer istana larut.lagi mau citer fitnah.dasar bangsat pengadai bangsa ler ko nie.

Amno memang haramjadah jual negara. Amno laknatullah dulu kini dan selamanya. Hihi

Allah berfirman dlm quran maksudnya barang siapa yg tidak melaksanakan hukum Allah maka mereka kafir. Jadi amno tak laksanakan hukum Allah malah persendakan jadi jawapannya ialah amno itu adalah kafir.

Pencacai nie maner ader idea,semua nyer bodopiang.isu lain takder.memuki,menjubo,berzina,kalimah Allah tu jer depa tau.lain depa tak tau.ngaji pun setakat asas 5 rukun Islam dan 6 rukun iman.tu pun masa sek rendah.lain lain hal....pocik.kan ker dah madey gazetkan pencacai umporno nie semua nyer bodo.

Unik nyer di Perak nie kerajaan pilihan rakyat nie dijatuhkan melalui sistem kehakiman dan tidak melalui undi tidak percaya di dewan undangan negeri.undang undang tubuhbadan kerajaan Perak menyatakan salah satu cara perlucutan jawatan mb adalah melalui undi tak percaya di persidangan DUN dan ini tidak terjadi.maka siapa yg melanggar undang undang yg digubal.agak agak ler apa hukum gaji MB kudeta.halal kut.

Umngok mmg goblok... cuma pandai buat komisen je

Agak agak ader berapa banyak saman terhadap milosuam dimahkamah.hanya yg teramat bangang lagi bodoh akan kata ader.pencacai bodopiang sila jawab.

Kih.kih.kih.kih.pencacai umporno bole ler tolong sponsor bulu kat tokey porno tu.belum masuk saman DSAI dan Datuk Husam lg.maka pakat bercukur bulu ler para pencacai demi sedara mereka tu.

2345.mana lu lari.mai bagi lu punya fakta.sembang kasi orang bimbang.realiti nyer bodopiang dan pengkhianat sejati bangsa melayu.

Bagi umno ulamak yang tak ikut diaorang semua salah....

Kalau yusuf qadawi kata yang tak ikut hukum Allah kafir...
Yusuf qadawi pun dibantainya khawarij

Eleh lagi pun mamat ni cuma ketua persatuan ulamak dunia aja....
Mana lah setanding dengan macai yang jauh lebih memahami Quran...
Walaupun qadawi hafal Quran pada umur 10 tahun apalah sangat dia... Kalau di banding dengan macai umno.

Bodoh punya macai...
Bodoh tak boleh diajar punya...
Hidup mati dengan umno...
Umno bagi makan umno bagi jalan raya aduhhhh ...
Jangan mengigit tangan yang bagi korang makan hahahahaha....
Pegangan macai sejati

Cai pakatan ngok bodus....

Macai2 pakatan semuanya bangang dan senang di perkudakan....

Macai2 pakatan semuanya bodoh piang di pwrkudakan

Senang citerlah macai2 pakatan semuanya bodo piang bangang senang di perkudakan

Pandai macam manee pon kalau dh ikut pakatan bodossss dia pon bodos sama

Telebih harakah dan entri blog golongan diorang... mcam tu la...

Yg undi BN lg bodoh... sokong minyak naik

Dia sendiri paste ayat quran ada hukum kafir ada zalim ada fasik ada kufur.... ditukarnya ayat hukum tu bantai semua kafir.... golongan apakah itu...

Mana anon 2345 ini sembunyi dalam jubo nuor ya...
Jo pun tak berani jawab...

Pencacai pr lg hina mulut kumat kamit ucap ayat2 suci Al Quran tapi hidup berpaksi kn syiah....nauzubillah...esok2 nk mati pesan dgn keluarga kalau mati nanti mandikn cara berdiri tanam pn cara berdiri juga ya jimat tanah juga..

Itu golongan syiah lah tu..namanya islam tapi cuba nak sesatkn akidah org...

Mana cai umno ni jawab lah...
Bila mca ugut nak keluar barisan dengan hina hudud yang di cadangkan umno Johor tu...

Siapa yang bela islam...
Mana cai umno...
Kene kuda dengan mca diam aja semua...

Pemimpin rela orang hina hukum Allah nak menang pilihan raya hahahaha
Umno gadai agama...

Bodoh macai kene kuda dengan cina

Itu aja macai umno boleh kata hahahaha

Semua khawarij selain umno...
Ulamak dunia pun khawarij....

Main bantai ikut sebut aja....

Bodoh macai umno...

Yusuf qarfawi kata kafir yang tolak hukum Allah tau macai...
Tapi bagi macai... Ulamak tu salah tu salah...
Bodoh punya macai

Bodohlah macai umno tahap sampah, itu ayat Quran...

Maka semua itu adalah benar...
Menentang hukum Allah kafir...

Tak melaksanakan hukum Allah kejam lah kejam pada diri dan kejam pada pesalah.

Dah ye fasik mereka juga fasik...
Fasik ialah keluar dari ketaatan lah bodoh...

Bila dah fasik kau tak taat hukum Allah faham tak???

Imam Abu Ja’far At-Thabari menerangkan:
“Makna kata ‘fasiq’ secara bahasa, dalam dialek masyarakat Arab adalah الخروجُ عن الشيء: keluar dari sesuatu. Karena itu, tikus gurun dinamakan fuwaisiqah [Arab: فُوَيْسِقة] karena dia sering keluar dari tempat persembunyiannya. Demikian pula orang munafik dan orang kafir disebut orang fasik. Karena dua orang ini telah keluar dari ketaatan kepada Allah. Karena itu, Allah menyifati iblis dengan firman-Nya:

إِلا إِبْلِيسَ كَانَ مِنَ الْجِنِّ فَفَسَقَ عَنْ أَمْرِ رَبِّهِ

“Kecuali iblis (tidak mau sujud), dia termasuk golongan jin, dan dia berbuat fasik terhadap perintah Tuhannya.” (QS. Al-Kahfi, 50)

Maksud kalimat “dia berbuat fasik” keluar dari ketaatan kepada-Nya dan tidak mengikuti perintahnya. (Tafsir At-Thabari, 1:409)

Makna Fasik Secara Istilah

Syaikh Utsaimin memberi penjelasan:

الفاسق هو الخارج عن طاعة الله ورسوله

Fasiq adalah orang yang keluar dari ketaatan kepada Allah dan rasul-Nya

Fasiq ada dua:

- Fasik besar, yaitu kufur

- Fasik kecil

Contoh fasik akbar adalah firman Allah sebagaimana di surat As-Sajdah,

أَفَمَنْ كَانَ مُؤْمِنًا كَمَنْ كَانَ فَاسِقًا لَا يَسْتَوُونَ ( ) أَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ فَلَهُمْ جَنَّاتُ الْمَأْوَى نُزُلًا بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ( ) وَأَمَّا الَّذِينَ فَسَقُوا فَمَأْوَاهُمُ النَّارُ كُلَّمَا أَرَادُوا أَنْ يَخْرُجُوا مِنْهَا أُعِيدُوا فِيهَا وَقِيلَ لَهُمْ ذُوقُوا عَذَابَ النَّارِ الَّذِي كُنْتُمْ بِهِ تُكَذِّبُونَ

“Apakah orang-orang beriman itu sama dengan orang-orang yang fasik? Mereka tidak sama. (18) Adapun orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal saleh, maka bagi mereka jannah tempat kediaman, sebagai pahala terhadap apa yang mereka kerjakan. (19) Dan adapun orang-orang yang fasik (kafir) maka tempat mereka adalah jahannam. Setiap kali mereka hendak keluar daripadanya, mereka dikembalikan ke dalamnya dan dikatakan kepada mereka: “Rasakanlah siksa neraka yang dahulu kamu mendustakannya.” (QS. As-Sajdah: 18 – 20

Sumber
http://www.konsultasisyariah.com/siapakah-orang-fasik/

Aku tak tahu lah ini pendapat ulamak disokong nas Quran...

Macai umno sorang tu kata...
Dia tak buat hudud tolak hudud pun dia masih beriman...

Bagi nas sikit cai...

Quran tak salah cai korang jangan nak putar istilah Quran ok macai...

Maka yang menolak hukum Allah dia adalah...
Kafir, zalim dan fasik....
Semudah itu....

Ulamak pun dah kata yang sama...

Jangan lah ayat Quran pun kau spin demi umno macai....
Aduh sedih aku tgk...

Pusing la ustad jo... semakin menyesatkan la ko...
Ada aku kata ulama ko sebut khawarij... aku kata ayat al maidah 44 tu yng sampai ada mengatakan PAS khawarij...
Ada aku kata yusof qardawi khawarij... aku kata ulama yng ko usulkan tu ulama mesir jemaah ikhwanul muslimin yng terlibat dengan revolusi menentang kerajaan dan barat... maksud aku munkin buku yng diorng tulis sesuai dengn perjuangan pada tahun2 50an tu... dan aku bersetuju untuk ibnu khatir...
Ayat quran memang tepat.. ada hukum kafir fasik dan zalim.. dll.. kalo kafir maka kafir la.. kalo fasik fasik la... ko tu yng men bantai sama kafir fasik zalim semua dan seronok mengkafirkan orng.. syurga dan neraka tu bukan satu pintu je ustad....

pas ngok ngek , suka kafirkan ahli umno , dah termakan amanat hadi awang, ada lebai kulop, ada haji sangkot, ada ustaz celop macam jo itu . ulama pasang siap pon ada , ahli pas ada yang syiah , ada yang khawarij , militan pon ada, radikal pun ada ,macam macam ada, islam itu hanya mainan politik pas sahaja , pas itu hanya parti politik yang telah dicelop agama, islam itu luas bukan setakat parti pas sahaja , nak kata bodoh agama serban besar bakol !

masa program usrah itu segala doktrin parti pas diterapkankan kepada ahlinya, sebab itu ahli pas tak boleh menerima pendapat orang lain, dalam dunia hanya parti pas sahaja yang betul , yang lain semuanya salah , perlu diingat perbezaan pendapat itu rahmat , bukan memecah belahkan masyarakat !

Anon 1425..janganlah berdebat dgn ustad jo ni dia sekarang dah taraf ulamak sama level dengan bob lokman, abby abadi...nik aziz dah cop mohor jamin masuk syurga..Puak syiah yg sesat akidah pn masuk syurga janji bawa lambang bulan....

yer ker cai pakatan ni setahu aku mb leh jatuh jika hilang sokongan ahli dewan undangan negeri (DUN) tapi x ader lak klausa perlu dibuat dlm dewan shj

meh aku tolong jawab yg ko kecoh2 ni PAS laksanakan hudud ker? x bro PAS pun skrg takut dgn DAP

PAS dah ikut jejak langkah syiah yg pada mula nya golongan yg berkeras mahu pemimpin nya jadi pemerintah

lepas tu setelah bertahun-tahun lama nya jadi terlalu taksub dgn parti dan kafirkan semua org lain

Terima kasih 1535 mengingatkan... terima kasih jugak ustad jo membuka apa yng tersirat dikepala... kita pon bukan terer. . Tau la sikit rukun islam rukun iman belajar skolah rendah... bahas pon bukab untuk diorang. Dah liat... lebih untuk kita sendiri sebenanya...

Macai pakatan bodosss
Padan muka kena penjara

Macai pakatan semuanya bodo2 padan muka kena penjara

Macai2 pakaran semua nya bodo2 belaka padan muka kena penjara

Ulama syiah padan muka tolol pakatan kena penjara.

Kih.kih.kih.kih.pencacai pencacai sekalian.ader tak isu lain selain isi syiah.boring ler.nak berstatement pun malas ler.nampak sangat ler pencacai nie bengap.tolong ler.pencacai pencacai.minda sempit lagi berkarat.takder ker pencacai yg kurang sikit piang.ops......sori......lupe plak....dah diwartakan rupe nye pencacai nie bodopiang.tq madey.ops....lupe lagi....dah ler bodopiang,haprak plak tu.madey ler yg wartakan bukan aku.aku menyambungsampaikan jer.

Ya tak ya jugakn..nik aziz pn dh bg fatwa yg pangkah bulan pun skrg dlm pas dh taraf ulama..walaupn ngaji tk khatam pun dh taraf ulama..Lepas ni ulama2 syiah keluar pula dari taqqiyahnya sebab nik aziz dh bg greenlight....klu yg dap sokong pas kita pn nk kena dgr tazkirah mereka juga ke...

Lain kali jgn dok berguling....kan dah mampos...

Korang puja pendubor dan pemuki....giler ler jadi nyer...

Jgn puja si mat jobo....dia mendubor dan memuki atas tilam spring....korang sebok nak berguling atas jln raya.
Konon nak jadi pejuang lubang taik yg ingin berada dlm lipatan sejarah mesia...wei...ko puja lagi pecinta lubang taik tu.....

Begitu ker rupernyer ostad jo jobo...tak heran bengap sgt.....
Konon pegang quran dan hadis...tapi kutuk orang mcm pecinta lubang taik...ptuihhh

Jgn jeles cai....mat jobo nak gadai agama dgn negara depan yahudi dan dapig...ko tak mintak komisen ker..

Tolak hukum Allah?
Pemimpin korang pandai mendubor dan memuki mcm anwar ibrahim dan stopa ali tak tolak hukum Allah ker???
Pemimpin mcm tu korang nak syahidkan nyawa korang?
Tu ler...ikut sgt ostad jo jobo

Ostad jobo cuma cari quran dan hadis yg mampu cover sheikh jobo nyer....
Mcm n.ajis....sekejap ikut sheikh jobor...sekejap ikut ulama...giler kot!!!

Yang pegang bendera roket dlm lubang taik tu taraf ulama fatwa n.ajis kot?!hehehe

Pehhh gila bengap lah kau ni...

Tanya kerajaan pusat izinkan ke laksana hudud????

Anwar aja ke???
Itu aja modal kau ke???

Aduhhhh
Serious bosan mencarut jaguh lah lah.

Takpelah malas layan.
Aku orang bodoh aku tak layan beb...

Sebab tak se level dengan aku maaf ye...

Hahaha....suruh kelantan try dulu....klu berjaya....aku respect habis.....ni tidak...asyik spin putar jer...
Ko klu nk tinggi darjat ostad ko dgn kononnya berpegang dgn quran dan hadis....syorkan..

Macai woi....itu sundal cina hina islam....lu ada berdemo?ada mengutuk?tak ada langsung krn ko pegang quran dan hadis dgn cara hipokrit...hanya nak lindung mat jobo kesayangan ko..

Gundik mat jobo ler katakan..jgn marah cai.

Ada level jugak otak ko...klu otak ko sembah mat jobo...level lubang taik jer mat...tak lbh dari itu

Masalahnyer qardawi tak tengok video besi stopa ali n anwar..klu dia tengok...gerenti dia tak sal tangan ramas butuh jantan gay....

Anwar kata semua agama sama taraf....ada ker dlm quran dan hadis???
Mgkin ostad jo boleh tlg spin kan......

Puak pakatan setan nie....klu puak kafir mrk hina islam...mrk membisu....BACUL!!
Mrk cuma ckp ttg islam depan org islam utl pancing undi...tu sebab usaha mrk tak diberkati...
Kutuk dan fitnah sambil putarbelit ayat quran dan hadis utk pancing undi....

Ustad jo dh mula tinggi hidung bila nik aziz dh fatwakn dia ulama...klu mcmtu jo.. ulama syiah kita blh ikutlh fahaman amalannya kn sebab nik aziz ckp sapa2 masuk pas dikira ulama...cer ceta..

Tak tahu lah tapi...

Aku rasa dia lagi mulia dari pemimpin yang berani tolak hukum Allah.

Baru diuji sedikit dengan kuasa dah rasa dunia ini dia punya.

Umpama tak akan mati...

Terlupa dia cuma hamba

Najib sewel kata bloger umnu. Keh keh

Korang puja najib kaki tutuh puki altantuya. Huhu

Jangan puja si najib kaki puki tutuh altantuya. Rahim tambi tutuh puki budak bawah umur. Hihi

Najib ambil APCO YAHUDI jadi penasihat negara lambang 1 mesia deri yahudi ada ke dalam quran dan hadis suruh ikut yahudi.

Dah jelas najib umnu memang tolak islam. Hihi

Puak umnu ni memang degil dahlah munafik kafir pulak. Hihi

Munkin mereka diasak dengn fahaman politik ikwanul muslimin sebagaimana yng selalu diperkatakan... cukup dengn memperjuangkan pemimpin mereka tanpa memberatkan akidah seperti kita disekolahkan dulu... hasilnya beginilah... bercelaru adab dan budi bahasanya...

harun taib ulama PAS pun skrg dah bersuara hehehe ada berani x penyokong PR gelar harun taib pencacai UMNO

nmpk sgt ularmark PAS x ikhlas huhuhu knape x bersuara awal2? adakah sebab nak PRU?

sebenar PAS tahu siapa DAP tapi sebab nak menang PRU islam ditolak ketepi sekejap

cepat lah aku cabar puak penyokong PR gelar harun taib pencacai UMNO!!! kalau kami ckp korang kata kami pencacai UMNO nah skrg harun taib sendiri yg ckp

hehe dulu nasarudin mat isa dgn hassan ali digelar sbgi ustaz oleh penyokong PAS tapi bila x sehaluan tetiba jer x diiktiraf ustaz hehehe x lama lagi harun taib la bakal digelar pencacai UMNO

PAS bukan perjuangkan islam tapi perjuangkan parti yg memperguna nama islam jer

psss x sabar nak tgk hadi awang bersuara menentang DAP confirm puak taksub PR ni akan ckp hadi awang sebenarnya bukan ulama tapi pencacai UMNO dulu pun nyaris2 nasib baik hadi tarik balik idea kerajaan perpaduan sbb takut dgn nik aziz

1202 bangsat kuat menipu
Patut lerr kena penjara...
Padan muka....bodo......

X dak bukti...
Just hearsay jerrr....
Lainlah mcam si anu tu.....
Siap vedeo lagi....hehehehe

Ko sorang jer lh islam .
Dh mmg macai pakaton ni bangang. Semuanya. Dan di jamin oleh sirim.....

Suruh najib cari awek cun2 boleh tutuh banyak kali. Haha. Suruh rosmoh cari benggali boleh tenggek huhu. Macam dulu tu rosmoh tenggek pakistani yg jadi pengawal peribadi dia huhu. Anak najibpun yg jantan tu kaki tenggek jugak aku tengok kat u tube huhu. Nadim anak nazri pun sama kaki tenggek pelacur huhu. Anak zahid gitu jugak sam 2x5 je huhu. KJ pun sama jugak huhu.pendek kata umnu ni memang kaki puki tenggek merata2 huhu.fiei pedal ayam tenggek pelakon huhu.noh gigi palsu pun sama jugak huhu. Bangkai punya umnu laknatullah kafir. Huhu

Ostad umnu fuckhull barry kaki pelacur kat siam sampai kawin lari. Lepas tu cari quran hadis untuk halalkan main puki pelacur. Hihihi. Umnu semua kaki tutuh. Terutama nazri tu kaki jobo mak nyah. Hihihi. Jamil khor rembat duit zakat tutuh pelacur. Hihihi. Mat isa felda tak padan bantot kaki sontot jobo. Hihi kat singapore. Hihihi.

Pas.....aku pon nak dengar gak macai2 pakaton nak gelarkan apaa kt haron taib ni ekk........
Ada berani ker dpa tu ....
Syaitan kan pandai menyerupai pekbagai wajah...hehehehe

Umnu ngok ngek kaki ngokngek puki pelacur. Kah kah kah. Aziz paria keling kafir tu kaki ngokngek pelacur kat siam ngan main jobo..muaaahhahaha.

Umnu diasak ngan politik yahudi. Sebab tu ambil APCO jadi penasihat PM. 1 mesia tu ngan endless posibiliteis tu semua dari yahudi najib ambil sebab kawan baik ngan yahudi laknatullah.konon hasil drp idea najib ngan rosmoh tiba2 pecah rahsia..laaaah ambil drp yahudi rupanya. Sebab tu muka dia betul2 macam yahudi kafir laknatullah. Moiden dah tahu cerita ni sebab tu dia tak setuju.tapi kerana takut ikut je lah. Fuckhull barry cari ayat2 quran dan hadis untuk membenarkan. Hahahaaaa jangan nak tipu rakyat ooooi umnu bangkai ooooi.

Umnu ikut langkah yahudi kafir laknatullah. Huh huh huh.

Yg pegang bendera tu menyamar sebenarnya dia orng umnu laknatullah. Hehe

Umnu aku pun dah paling menyampah nak tengok dah. Asik2 cakap puki pantat jobo dan seumpamanya tarak kerja lain puak2 umnu kafir laknatullah waliyazubillah ni. Semua umnu semua jahay yarak yg baik dari madey jahanam tu sampai kpd umnu haprak yg di bawah semua sama je. Umnu ni ibarat setan ngan iblis dah tarak modal nak cakap klu cakap mesti bongok bodo punya. Huhhuhuhu.

Umnu sebenarnya pejuang cina dari dulu sampai sekarang. Tengoklah siapa yg duduk tinggal di bandar2 dinegeri2 di malaysia ni? Adakah orng2 melayu umnu haprak atau orng keling? Kenapa jadi macam ni? Sebab umnu berjuang untuk cina. Umnu jual kpd cina bukan kpd melayu. Betul tak? Jawab rosmoh ya betul. Laki aku sekarang tengah nak gadai tanah kpd cina. Hehehe

Cilaka lahanat punya amno sial bangkai setan kafir punya amno. Mampos amno melayu selamat. Hidup amno melayu mampos.

Tenggek2 pn tak melawan arus kejadian fitrah manusia ciptaan Allah..ada pernah dengar najib tutuh jantan xdakn yeeelek....tapi nuor tutuh jubor jantan dh selalu dgr sampai naik mahkamah pn...apa kes...

Noh lidah pendek kata najib dah naik angin satu badan sebab bloger umnu kata najib sewel. Muuuaaahh kah kah kah.

Ada bukti kat lubang jamban rumah najib. Hehe

Siap video najib tengah ngokngek ngan pelacur omputeh ke bro? Haha aku dah agak dah. Kih kih kih.

Umnu je ke yg islam? Islam apa...yahudi laknatullah weeeeh.

Ko tak tengok ke u tube najib tengah ngokngek ngan pelacur siap tutuh jobo lagi bro.

Jom bukak kes main artis kat pd jom...

Siap kene tangkap lagi...

Siapa macai umno sila komen

Jomlh macai najib kena tangkap khalwat tgh berzina ke macai..dh sudah.@ tgh bt lain maksud..polis dgn pegawai agama tu nmpk kote najib masuk puki artis tu tk macai..boleh ko sahih kn x yg mana macai?.tp aku nmpak nuor jubor tgh mentutuh chinadoll macai...eskay lg nampak macai..cmna tu macai..

Dah namanya jantan bai...tk heran pun dorang ni bukan taraf ulama pun..tp yg stopa spender tu,mat sabun,yb keretapi tu main puki bini org mcmna tu cai..tk pun dorang main bini sendiri tk tp nikah mutaah..syiah lh kn..kesian aku dgn puak2 pr ni dah jd syiah rupanya...bila bab puki jd syiah tp bila bab ekonomi dn agama jadilh sgt islamnya bertaqqiyahlh katakn..nanti kllu. depan meninggal jgn lupa mandi dn tanam depan cara berdiri ye cai..tkdapat syafaat imam mahadi dgn imam 12 nti..

Jangan kafirkan orang islam, nabi kita tak ajar itu, mental block betul ahli pas ni, yang merosakkan nama pas kalau dapat ahli macam ini, patot la anak dara pas ramai tak laku kerana orang islam takot berbapak mentuakan ahli pas !

kita nak sambot hari malaysia , kita lupakan dulu fikiran kolot dan jumud ahli pas itu ..

Kita orang cuma kafirkan umporno yg telah sedia kapir laknatullah.Islam lain kita tak kapirkan.mana ader kita kapirkan orang Islam.mu nie bodo aper ker.

Ko pergi ler sambot hari malaysia tu.hanya yg bodoh jer menyambot.kita meraikan jer.penggunaan ayat pun kita dah tahu betapa bodohpiang nyer orang umporno nie.kih.kih.kih.ko pergi ler menyambotkan aper yg pemimpin bodo ko lambongkan.tak sudah sudah bodoh umporno nie.

Ciom molot sambik pegang batang..... eeeeee

kalau pas mmerintah mesti 16 sept tukar jadi hari syiah semalaysia esok akn di buatnya ritual pukul- pukul badan sendiri..mat sabun senyum lebar dduk atas mimbar..ustad jo jd vokalis ritualnya..

Hahahaha

Siapa kata Najib aku tak rasa aku ada sebut nama Najib pun hahahaha...

Aiiii
Marah nampak...
Ini tangkapan berduan...
Main congkak kot...

Tak pun belajar menjahit...
Kes tu apa jadi cai tak bawah mahkamah ke???

Nama pun tangkap khalwat takde siapa kata zina pun.
Wah macai UMNO nak start spin...

Pandai pun hukum hakam ingat lupa dah hukum Allah...

Apa jadi kat pegawai agama and polis tu... Kenapa kene tukar???

Hahahaha pindah masuk kes nuar ke???
Kalau eskay nampak kenapa dia tak kata dia tuduh Anwar berzina cai hahahah

Kau rasa patut tak kes pd masuk mahkamah???

Hahahaha macai oh macai..

Dah kata siap bagi petikan hadith tu apa maksud fasik...

Aku tak kata kau tuduh khawarij...
Cuba kau tgk sipa yang kata khawarij...

Ada dalam utube...

Cari cai...
So hukum tolak undang2 Allah ni apa ye ikut ulamak dalam umno???
Nak tahu lah sila jelaskan

Tak kisah lah mat asal kau bahagia kesian aku tgk kau nak cakap tak pandai jadi kerja kau cuma mencarut and kutuk orang.

Dah jadi darah daging.... bila dah abih daging masuk ke otak... akhirnya jadi gila mcam silebai gamba tu...

Bodoh pun macai pr ni eskay nk tuduh nuor pakai undang2 mana nk guna syariah kena 4 saksi..dah kalau dia tuduh pn dia akn terlibat sama sebab bersubahat..yang peliknyanya macai kenapa nuor tk berani saman eskay sebab fitnah mnjatuhkn dirinya.kn.tp nuor. blh pula saman fitnah bh kn macai...ko rasa blh bawa mahkamah tk kes chinadoll tu macai. yg kat pd tu ada buka fail rekod ke macai. ....macai tk bt tahlil utk chin peng ke...tkkn makan babi dgn dap sanggup bt tahlil utk chin peng tk nk cai..tk baik cai kesian chin peng tu..

Aiiiii mana kes pd ni...

Masuk annuar jugak...
Yang dah kene tangkap tu Kenapa tak bicara...

Kalau orang biasa silap2 masuk paper...
Apa pendapat korang pasal tangkapan kat pd tu...
Layak ke dapat sokongan lagi...

Sebab kan umno cuma pilih pemimpin terbaik yang watak alim...
Pemimpin contoh yang kes pd tu macam mana....

Isu ni lah dulu isu nuar banyak kali dah bincang isu ni pulak lah ok

Macai 200 hahahaha kelakar gila nih...
Murah gila

PAS nak bagi bawa balik abu chin peng

yehh!!! jilat PAS jilat x cukup lagi tu jilat DAP yeh yeh woo!!!

obey your master hahaha

Hahahah

Kes pd apa cerita hahaha...
Mai le jawab....

Pemimpin islam ke tu???
Layakkah kita pilih dia...

Adakah kes itu patut di bicara???

Adakah penginiayaan kepada yang bertugas kerana disuruh bertukar...

Sila jawab cai....

Bekas pemimpin kata pasal 200 korang sanggup jual bangsa...
Kalau pemimpin korang sendiri kata gitu macam mana lah korang nak kata lagi

Bangang punya pegundi BN .. susahkn rakyat.. sbb ngko lah hg minyak naik.. hidup nyusahkn org lain je

Umno bengong forever hehehe

Mat sabu, yb selingsing,badrul amin semua tu pemimpin syiah ke cai..kenapa nick aziz blh ampunkn dosa mereka cai...lps ni pas offer le pihak kristian letak nama nick aziz dlm bible...settle terus hal kalimah Allah ni..hang nk kecoh hal kes pd yg dalaman ini pn nik aziz keluar fatwa bg ampun cmna tu cai..ini pemimpin Islam ke isle cai....

Aik aku kecoh pasal kes pd???

Wah bila korang punya hal masing2 diam....

Hudud Johor kene sound dengan mca terus tengelam punai...
Kata takut Allah baru cina sound dah sorok keris mintak maaf macam mana ni???

Korang tu macai kene guli2 dek mca yang takde sokongan hahahaha...

Siap ada kerusi bagi padahal mca tak nak pun...

Aiiiiyaaaa
Kes pd pun kes jugak kan korangkan tak suka pemimpin takde moral...

Islam umno kalau kantoi orang lain yang dapat hukuman hahahaha....
Yang kene tangkap dipuji...
Yang menangkap ditukarkan...
Islam sederhana umno hahahaha...

Umno bodoh gila

Eskay kene bwak 4 saksi...

Kau yg bodoh syarat itu bukan manusia tetap kan tapi Allah

Kau tak baca elok2 maksud fasik tu kot. Kau main ikut istilah kau aja...

Fasik tu kan dah kata keluar...

Aduh macai umno...

Oklah ikut ajaran kau belajr hukum tolak hudud ni apa hukum nya....

Aku nak tgk ulamak besar umno jawab...
Tentang hukum Allah

Jobo saipol ialah benteng pertahanan omno. Heheheeeeee

Macai jobo saipol...hahaha

Sambot hari maseia ngan jobo saipol. Haha

Umno kafir sebab tolak hukum islam. Umno kafir sebab yahudi. Ambil penasihat yahudi kasi 70 juta setahun. Semua rancangan umno drp yahudi big bos umno ahli freemason yahudi untuk hapuskan islam. Kalangan semua pemimpin umno semua ahli preemason yahudi.oleh itu umno kafir laknatullah.umno menentang laksana islam malah persendakan.semua yg masuk umno semua tu kafir laknatullah. Hihihi

kembalilah kpd Al-Qur'an dan As-Sunnah,bahagia dunia dan akhirat,insya Allah..

Hanya yg munafiq,fasiq@kafir shj yg cintakn dunia lebih dr mencintai akhiratnya..


EmoticonEmoticon