Pesawat #MH370 ni sebenarnya terhempas ke tidak?

SEBELUM ini Perdana Menteri, Najib Tun Razak mengumumkan bahawa pesawat #MH370 berakhir di Lautan Hindi. 

Masa tu aku tengok dalam TV macam-macam reaksi orang, ada yang menangis, ada yang meraung, ada yang pengsan. Najib sendiri pun buat muka sedih.

Keesokan harinya, majoriti akhbar ‎menyiarkan laporan pengumuman itu di muka depan sebagai 'MH370 terhempas'.

Antara akhbar yang mengesahkan MH370 sebagai terhempas di muka depan ialah akhbar anak syarikat Utusan Malaysia milik Umno, iaitu Kosmo.

Tapi sekarang, kenyataan Najib yang menggambarkan pesawat #MH370 sebagai terhempas itu dinafikan pula. Malah oleh akhbar yang melaporkan ia sebagai terhempas sebelum ini.

Jadi apa hasil siasatan sebenarnya? Terhempas ke tidak? Macam manalah orang tak marah dengan negara kita, nyawa orang mana boleh buat main-main.

Sebab itulah keluarga penumpang MH370 sanggup datang dari China beramai-ramai semata-mata nak protes cara kerajaan Malaysia tangani isu ini. 

Mereka rasa seperti ada sesuatu yang disembunyikan.

"Satu kejadian, dua kenyataan bercanggah, maknanya ada pembohongan"


Post a Comment

194 Comments

  1. Mcm nuar gk kt mahkmah bila hakim jatuh hukum wt2 muke sedih n muke sposen kehkeh gua nk tnya korg plak, nuar ni sbnorny bsalah ke dok ni? Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klau lu nak tau buat solat hajat & solat taubah..insyallah Allah akn berikn ptunjuk ....

      Delete
    2. Gua pcaya pd KIFARAH ALLAH..balasn ddunia da nyata..itu adalah PTUNJUK..

      Delete
    3. Allah dah berikan petunjuk, nuar memang meliwat..

      Delete
    4. Tak lama Allah beri petunjuk si Najis memang tutoh dan bunuh altantuya.

      Delete
    5. Aku percaya anwar bin ibrahim bersalah meliwat saiful!!!!
      Mani dia ada dlm dubor saiful sdlm 4cm!!!!

      Delete
    6. Haha.. pi la liwat puki mak ko...

      Delete
    7. Pesawat tu sekarang berada di diergo garcia. Tunggu persetujuan malaysia untuk membina pengkalan US dimalaysia.

      Delete
    8. Najib betul2 pengkhianat negara ini sanggup bersubhat dgn yahudi amerika umtuk rampas mh370.

      Delete
    9. Selain pengkhianat najib sangat suka tutuh puki dan jobo tak caya tengok Losimah jalan pun kepit taik sebab terlalu pedih. Kokokoko

      Delete
    10. UMNO = UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
    11. BN = BABI NEGARA

      Delete
    12. anwr lgi teruk rampas spender saiful n lpas tale blkang.lpas tu rmpas sd cinadol lpas tu tale depan plk.mcmtu kire bsubahat ngn sape agaknye........setan

      Delete
    13. Najib lagi pulak bro tutuh altantoya depan belakang and at the end masukkan konek ke dalam mulot altantuya masa terpancut. Ziana punya puki habis melecur apa tah lagi jobo dia jadi koyak.

      Delete
  2. U ulang i saman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menggigil I dari segambut datang nak jumpa U kat sini.. can I fuck U today..

      Delete
    2. U can fuck jobo mak semoh badak air. Sebab banyak air taik kat jobo dia haha si Najis kan tu kilang taik dia. Haha

      Delete
    3. Menggigil!!!
      Mgkin disapa oleh malaikat maut tu!!!

      Delete
    4. Malaikat maut pun takut nak sapa si nuor ni, tak pasal2 malaikat maut di tuding jari dipersalahkan macam BN selalu kena.. nuor menggigil sebab ade jantan ajak nuor jubo kan dia..

      Delete
    5. Najib bejobo ngan altantuya lebih seratus kali menurut world times.

      Delete
    6. Iye ke bro? Setahu aku najib lepas jobo mak semak dia jilat lobang jobo mak semah. Sebab mak semak sendiri cakap jobo dia tak terasa pedih bila lepas kena jobo ngan konek najib. Hehehe

      Delete
  3. KO NI SIBUK SUNGGUH DGN MH370 NI..SKRG AKU KT SLANGOR..hari3 aku nk CUCI BERAK xd air..bontot aku da bercalar asik pkai paper haramjadah daily niiii..aku nk AIRRRRRRRRRRRR

    ReplyDelete
    Replies
    1. lubang jubur saifool ada banyak AIRRRRRRRRRRRR... pegi la mintak kat dia... muahahahah...

      Delete
    2. Saifool masa ada air pun tak basuh jubor dia selama 3 hari!

      Delete
    3. Mungkin istinjak ngn batu..tu sbb ada pendarahan...

      Delete
    4. Bukan ke nuor dah istinjak kan jubo sepol dengan kote nye..

      Delete
    5. Dalam jubo sepol ade AIRRRRRR mani nuor..

      Delete
    6. Tak ade keperluan sepol nak cuci jubo kerana nuor dah istinjak kan jubo sepol dengan kote dia.. KAH..KAH..KAH....

      Delete
    7. Cara lu tulis sahlah lu mmg bangang sebangang- bangangnya..

      Delete
    8. Bangang adalah sejenis kuih raya kegemaran mahfus bean..

      Delete
    9. Jobo saipol jangan cakap ye. Sebab itu jobo saipol kesayangan si Najis dan mak semoh. Dgn jobo saipollah umno kafir dapat pertahankan kerajaan. U ulang i saman.

      Delete
    10. Kahkahkahkah....kena lagi puak pecinta lobang taik nie!!!

      Delete
    11. Kahkahkaakaka najib totoh lubang jobo altantuya lebih seratus kali mengikit berita world times. Huhuhu

      Delete
    12. Memang najib kaki jubor taik selama2nya bukti dah banyak dah. Sesiapapun tahu.

      Delete
    13. UMNO = UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
  4. Terhempas ke tidak? Baca dan faham tajuk dulu baru komen. Tak tahulah salah cikgu ke salah ibubapa atau salah dna. Kesian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah anwar ibrahim.itu saje

      Delete
    2. Tak jugak kalau nak salah kan nuor..ini semua salah jijah sebab jubo dia kemut tak cantik, tu sebab nuor cari jubo jantan..

      Delete
    3. Tak jugak klu nak salahkn nuar...ini semua salah si najis sebab si najis dah ada kilang taik losimah tapi tetap juga hentam jobo altantuyo sebab kemut jobo altantuyo cantik. kemut losimah sikit2 jah.

      Delete
    4. Jijik sungguh sinuor tu!!!
      Lobang taik sia main!!?

      Delete
    5. Yg tua2 tu bior la...tapi izzah..slruupppp...i like

      Delete
    6. Termasuk yg gemar berjobo ialah nazri botak. Habis semua jobo dipantaknya. Tengok jah anak nazri..kan kaki jobo juga.

      Delete
  5. Dia terhempas ke, hilang ke.. Kenapa kamu menyibuk.dahlah bodoh bangang pula nak berpolitik tak bertempat. Setakat nak tulis guna otak logik babi gay tak payah la. Buat malu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Permainan si najis mughalazah ngan altantuya cantik beb...sebab tutuh puki ngan jobo sekali arung sampai pedih jobo altantoya beb meleleh darah beb.

      Delete
  6. Lebih baik kau pergi tahan buntut kat gay tua spt saiful ada feadah juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno =UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
  7. Semua nak salah kerajaan, lebih baik kau kencing dalam tempurung.. Lepas tu pakat minum.. Lagi ada feadah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua nak salahkan nuar. Lebih baik ko tutuh puki sekali ngan jobo taik si LOSIMAH. Sebab sekarang tengah oper beb.

      Delete
  8. dia orng puak pr ni klau ckp skolah marah.ckp bebal marah.ckp kldai marah.tpi hakikatnye mmng betul.x ada topik yg dia orng x nk spin.betul bca dulu kmudian paham kan.jgn le dok mrapu x tntu psal@jebon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jebon nak tanya ni agak2 ko siape yang akan menang jawatan presiden PgayR...nuor ke jijah..

      Delete
    2. ala x undi pun x ape da tntu sinwar.jijah n yg lain main wayang je knon demokrasi.slame ni byk bckap utk pkr bkn presiden or tmbalan presiden pun.nuar x yah la main wayang.dlm umno dulu pun dia mcmtu.smue otai umno tau cra dia.so nuar ke jijah ke x ada beza.klau @jebon

      Delete
    3. Si najis dah letih asyik2 si LOSIMAH suruh tutoh jobo dia. Kuikuikui

      Delete
  9. blasah blasah smpi puak pkr ni kluar taik.ssb mmng dia orng suke........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belasah puak umno kafir ni sampai muntah taik kuning sebab memang diorang suka.

      Delete
    2. Yg najib belasah jubor altantuya apa cerita bro? Kegemaran semula jadi najib ialah jobo kilang taik. Kokoko

      Delete
    3. kesian tgk korang ni dlm pkr ni.nk kata bangang mmng bangang nk kata bebal mmng bebal.mmng sah dipangil kldai anwer.

      Delete
    4. Rahim tamby pun suka jobo tapi jobo budak belasan taun bro. Mak semah tak suka main puki dia tapi lebih suka tonggeng jobo. Jobo untuk umno ialah mak semah.

      Delete
  10. Agak2 antara jijah dan nuor sape yang akan menang bertanding presiden PgayR...?
    Milo nak tanya ni ko sokong sape... Jijah ke nuor? Ko tak nak kempen untuk salah sorang ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 23:49 lu tnya sma pak jib an kak mah ketot sapa menang. Kih kih kih

      Delete
    2. suruh milo jumpe nescafe.tau le jwapanye

      Delete
    3. Kak mah kate pak jib tak main jubo jantan.. kak mah kate lagi jamtangan pak jib tak pernah hilang, kalau di suruh tunjukkan dia boleh tunjukkan..

      Delete
    4. LOSIMAH TU TAK SUKA BUTOH SI NAJIS SEBAB KECIK PENDIK LAGIPUN TAK BERAPA NAK NAIK. SEBAB TU LOSIMAH SUKA BANGLA ..BUTOH BESAR PANJANG KERAS MACAM KAYU. DULU KAN LOSIMAH KENA TANGKAP TENGAH TENGGEK BANGLA..TAPI KAN DIA NAFIKAN.

      Delete
  11. milo kau ni bangang ke bebal.ape yg kau mrapu ni.x gune blas lbh lbh post kau ni sbb kau le bngsat kpda bngsa n negara sdiri.tu je bhasa yg blh diberi kpda kau.tak hbis hbis ada je yg tk kne.kau bgi 5kbaikan pkr ni n 1kburukan pkr.jwab klau btul kau blm disontot ole anwer.x jwab sah kau telah disntot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEBIKAN PKR
      1- penyontot lobang jubo akan di bela
      2- nepotism(kelurga di dahulukan)
      3- berjaya menambahkan rumah urut, untuk pesakit tulang belakang di selangor.
      4- berjaya mendesak kerajaan menurunkan harga kangkung.
      5- jika mahkamah menyebelahi PgayR barulah adil namaya.
      KEBURUKAN PKR
      1- air mani nuor ade dalam jubo sepol.
      4-

      Delete
    2. Najib selalu ke khazastan tengok anak haram dia. Dan najib beri duit setiap 3 bulan sekali. Ko tak tengok ke muka budak tu betul2 muka najib.

      Delete
    3. 01:23 tq.bgi jwapan yg ikhlas bgi pihak milo..so lpas ni rmai rmai la myokong pkr dgn kebaikan yg dberi oleh mreka.hidup dsai ke penjara kajang.

      Delete
    4. Hidup najib ngan jubor taik walaupun tak lama akan terbongkar semuanya. Dunia bro nak lari mana? Bukti dah banyak dah tunggu masa.

      Delete
    5. UMNO= UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
    6. yes tngu masa anwer kdalam.najib tetap pm.jgn mare bro

      Delete
    7. Selagi najib suka jobo selagi tulah bn akan mampos. Tunggu sprm siasat kes altantuya yg najib totoh jobo tu.

      Delete
    8. Tunggu najib kena siasat sebab totoh jobo ngan puki altantuya dan bunuh dan letupkan habis puki dan jobo altantuya hancur terbarai sebab nak tutup bukti. Najib kaki jobo sampai dah jemu mak semoh asik2 kena totoh jobo.

      Delete
  12. Ko sibuk2 wat pe.baik ko sibuk suruh nuor gali air kat selangor ni.mh370 tu xyah menyibuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko sibuk2 wat pe baik ko suruh si Najib hentikan tutoh jobo LOSIMAH lagi baik.

      Delete
  13. dr dulu dh pati bn umno mmg raja sgla pmbhong n jg pncacai2 mrk yg kaki putar belit...g mampuss laa pati bn umno...hahaha...nujum pak njibo...jgn marah bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuar pn same raja segale pembelit..40k bangla tu sebenarnye wujud ke tidak? Blackout tu sebenarnye wujud ke tidak?

      Delete
    2. Dh ckp tp x mgaku maknenye ade pembohongan..hihi..

      Delete
    3. Si Najis lagi pembelit 200 ribu ic kat sabah tu dah tutup kes ke?

      Delete
  14. Anon 07:58, can i fuck u today?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes u can fuck jobo mak semak badak tu today bro!! Olso u can fuck sekali jobo Si Najis mughallazah. Klu aku aku pilih jobo si Najis sebab jarang dia kena ngan moiden. Moiden pulak batang halus besar ibu jari sebab tu jobo si Najis masih ketat. Tapi jobo mak semah dah boley masok tangan sebab si Najis hari2 pantak jobo mak semah. Sebab tu aku lebih suka jobo si Najis.

      Delete
  15. Anon 9.15 sure u can (wakil anon 7.58)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes iam sure...but u must pantak dulu jobo rosmoh. Ok bro ...pastu i pulak pantak lu punya jobo. Muuuahhh koh koh koh.

      Delete
    2. Koh koh koh..komen bodoh dr org bodoh..

      Delete
    3. UMNO = UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
  16. setelah mbaca komen komen dri kldai pkr ni sah lah mreka dri golongan yg lmbab lgi bebal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...jgn mcm umngok, jd golongan barua & tibai wang rakyat je yg depa tau

      Delete
    2. ya ke.slamani bkn anwar n the grup ke

      Delete
    3. Ya ke selamani bukankah sinajib yg hantam duit rakyat sampai kapal selampun duit kena kebas. Pastu kapal selam tak boley selam..jadi besi buruk jeh. Akibat jobo altantuya lah tu.

      Delete
    4. ya ke bkn nuar selam smpi kejubur jantan ke.lpas selam ke cinadol plk.mne dia dpt duit plk eekkk....@jebon

      Delete
    5. Najib dah kena marah ngan si rosmoh badak air sebab najib suka jobo drp puki dia. Najib cakap jobo mak semah lagi kemut cantik tapi puki mak semah dah bolong boleh masuk kaki.

      Delete
  17. I WANT TO.FUCK U!!!!!

    Eeeeeeee JIJIIIIIK....
    GAY TUO....BILA NAK TOBAT...
    N.AJIS DAH TOBAT DAH....KO BILA LAGI???

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO = UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
  18. X lama lg org yg menolak syariat allah utk diletakkan sbg asas pentadbiran negara akan mendpt kifarat allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. X lama ape nye.. dah kena dah.. dah sakit baru nak ingat dosa kesalahan dia. Mane yang masih hidup ni boleh lah memaafkannye dan menginsafi perbuatannya, tapi mane yang dah
      pergi dulu mcm mane. merangkak lah nanti di padang masyar mencari mereka untuk meminta maaf.

      Delete
    2. UMNO= UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
  19. Kesian parti kencing rakyat dah nak hancur. Nuar masuk jel kerana tutuh buntut org lelaki, anak dia tak cukup kena tutuh.. Minta cerai, bini dia tukang cuci tahi nuar. Kita dengar pun jijik tapi puak2 barua ni kata org lain salah.. Takkann marrrahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO = UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
  20. Ramai anjing umno menyalak kt sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbab nmpk ramai kki jubur jantan kt sini

      Delete
    2. Betul la lu anjing umngok..

      Delete
    3. 17:54 tu la bila ckp lu orng bebal lu orng marah.tpi pda hakikatnye bkn sja bebal ditmbah bhalol lgi.mne ada anjing blh bkata n type post kt blog ni.ape punye bngang kau ni.tpi puak kau special skit kldai dungu yg blh bkats kata.jgn mare bro.ni le nmanye politik al juburi

      Delete
    4. 17:54 betul la lu kki jubur@jebon

      Delete
    5. UMNO = UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
  21. hr2 babi setan c pncacai bn umno menyalak ke sane c ni nak mtk spon duit dr pati sial mrk, tp ape yg mrk dpt, yg dpt mrk trima cume dose bsr n bale dr ALLAH stiap hr..ade buat smbhyg pun x ade guna bila dh hr2 tabur fitnh dgn pr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah ape nye... Kalau tak berlaku penetrasi mase nuor berjubo same sepol mcm mane air mani nuor boleh ade dalam jubo sepol.. bodoh ko ni.. ko nak cerita bale ye, ko tunggu bale yang ko dapat nanti kerana mengangkat pemain jubo jadi pemimpin ko.. ke ko ni kaki kena jubo... Ko sembahyang pun tak guna sebab ko main jubo, Allah sangat murka dengan pemain jubo ni, sampai kan Allah pernah hancurkan kaum sodom..

      Delete
    2. Tulis mcm bagus..tp mulut longkang..Barua Ni

      Delete
    3. 22:03 kau n milo ni same je.bebal n bngang bebenor.da ckp yg betul pun kau blh bhasa kan orng.mulut kau lgi truk mulut jubur yg bau mcm bnkai

      Delete
    4. ape dh jd dgn m'sia stiap hr dh kena blasah oleh ngra lr n shingga pm yg kau pncacai setan babi bn umno yg kau org puje nak jengok ke lautn hindi nak cari seipul n ikan tuna utk bg kau org mkn krn pati sial dh x de fulus lg nak bg klgra sgla fitnh blnja pd stiap bln...bale satu lg akn menimpa m'sia n c pncacai2nye nanti...

      Delete
    5. 0710 ape yg kau merepet ni.kau ni maseh x nmpak ke atau kau buta.yg kne blasah puak kau.x dpat mjawab lpas tu spin n bgi alasan berbagai.bala tu sinwar tu kau gi tye.hubungan sjenis nabi tk mgaku umat apatah lgi disisi Allah.ini bkn bale ngok tpi ujian Allah supaya mnusia sperti kau snantiasa bsyukur dgn ape yg ada.Allah maha pengasih n penyayang x akan mngyusahkan hamba hambanye.slalu bersyukur bro.sdar sdarlah diri skit.jgn jdi kldai.paham

      Delete
    6. UMNO = UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
  22. Babi Nyanyok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR(PELIWAT RAKYAT)

      Delete
    2. Pilihan Rakyat malaysia..

      Delete
    3. UMNO = UNTUK MELAYU NO OTAK.

      Delete
  23. yg dipuji pr kt penang da nk naik hrga air.nk tgu similo ada komen x

    ReplyDelete
  24. Hidup UMNO!!hidup BN. Takkann marrraaaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO = UNTUK MELAYU NO OTAK

      Delete
  25. Nuar keras kote, menantu dia lembik kote pun umno salah. Jijah cuci taik nuar pun umno salah. Bodoh punya olang

    ReplyDelete
    Replies
    1. satu prsatu bale dtg menimpa m'sia yg d perintah bn umno n trbaru penculikn warga asing trmasuk rkyt dr ngra china yg tlh d culik d smporna sbh...pati bn umno mmg pati sial krn bnyk bale dtg stiap hr....undilh pr utk kemajuan m'sia n rkyt...undi bn bnyk mslh n rkyt mundur...jgn marah pencacai pati sial...

      Delete
    2. Aku sanggup mati dari undi pr yang di pipmpin oleh kaki jubo jantan dan pelanggan cinadol..
      Kahaarrrkkk...tuih.. memang sial selamanya.. nabi pun tak akan berikan syafaatnya dan takkan mengaku umatnye.. dan kau salah seorang yang membawa sial kat negara ini..

      Delete
    3. Bagus jugak lu cepat mati..aman dunia ini dari sang pemfitnah..amin

      Delete
    4. Ye..aman supaya kau same nuor boleh bebas berjubo dan memuki cinadol sebebas bebasnye...

      Delete
    5. Hahaha...
      Adakah Anon 22:44 kaki main jubo atau di jubo...?
      Tak mungkin langgan cinadol, hidup pun mengharapkan subsidi semata mata.. kahkahkahkahkah...

      Delete
    6. Rasanya di jubo budak ni..
      Kahkahkahkah....

      Delete
    7. Tak mati2 lg rupanye caingok ni...

      Delete
    8. Kahkahkah...
      Kematian aku telah ditentukan tuhan bila masanya berlaku.. aku pun tak tahu, Izrail pun tak tahu bila masanya.. tak usah lah kau persoalkannya...
      Hahahaha...

      Delete
    9. UMNO= UNITED MELAYU NO OTAK

      Delete
    10. 14:52 oo mlayu yg ada otak mcm lu plk tu yg tale jubur jantan ye x

      Delete
    11. Yg tale jobo mak semah lu tak cakap sampai mak semah jalan kepit taik sebab jobo dia dah terbarai jadi terpaksa kepit. Najib dari dulu memang suka jobo.

      Delete
    12. 21:40 mmng le x ckap.wat ape gua nk ikut mcm lu yg bngang n bebal.ckp main sdap mulut tpi abok pin tarak.jgn le bebal sgt orng ckp pdal anwer sbb da ckup bukti jendul

      Delete
  26. Cara macai umno adalah cara komen Barisan Neraka...aku orang umno tapi umno karut baik aku masuk Parti Ahli Syurga PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 00:05 parah benar da kau ni bhai.smpi nk msk syirga pun nk ada parti.klau kau bkn islam lbh baik jgn komen mcmtu.tpi jika kau orng mlayu n bugama islam lbh baik kau trik blik ape yg kau komen tu.jgn jdi setan n iblis btopengkan manusia@jebon

      Delete
    2. Hai masih hidup lg ? patut la tak aman...

      Delete
    3. 07:15 hai jendul tu je blh jwab@jebon

      Delete
    4. UMNO= UNITED MELAYU NO OTAK

      Delete
    5. 14:52 lu ni cine ke india

      Delete
    6. Wa melayu umno babi. Sebab umno suka makan babi.

      Delete
    7. ooo lu cine pun bkn india pun bkn rupe nye lu babi ye.pndai lu bkata kata ye.sory le gua ingt lu manusia

      Delete
    8. Lu suka babi ke? Lu babi laaa.

      Delete
    9. 14.10 bca smue komen lu ni dri atas smpi bwah sah lu ni b...i yg pndai post komen.skolah drjah brape

      Delete
  27. Saya pernah membaca harakah beberapa bulan yg lpas mengatakan seorang manusia bernama anuar bin Ibrahim dijatuh hukuman kerana meliwat. Meliwat sama dengan GAY @ LGBT @ tutuh buntut lelaki, persoalannya kenapa dikatakan fitnah sbb dibicara' dimahkamah. Mesti ada saksi, tempat kejadian dll. Takkan marrah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeezz btul tu bro@jebon

      Delete
    2. UMNO = UMAT MELAYU NO OTAK

      Delete
    3. GUA NK TNYA LU ORG SMUE,mliwat ni sdap ker??

      Delete
    4. Hanya puak PgayR yang tahu..

      Delete
    5. Cer tanya najib suruh pilih antara jobo ngan puki mana dia suka... tentu jobo beb. Habis lendir jobo mak semah di talenya.

      Delete
    6. gi tye najib wat ape.cube jwab ni dulu.anwer suke depan tapi blkang gak disapu.jantan plk.jawab ni dulu jgn spin hal orng lain

      Delete
    7. Aparah lu cakap...lu suka babi ke? Suka jobo babi ke? Umno kalu makan babi jobo babipun dia totoh.

      Delete
  28. da smpi x ada modal dah puak pkr dikerja.hahaha.so jgn le jdi kldai yg ditungang anwer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najis tu jadi keldai tunggangan amerika dan yahudi ape cerita? Najis kaki bohong.

      Delete
    2. kau jdi kldai anwer kne tongeng blkang co citer?anwer kki spin yg terhebat

      Delete
    3. Lu keldai ke? Umno memang keldai tua. Jobo keldaipun dia hantam maa.

      Delete
    4. 14:13 lu banyak bolo oo.mlayu ckp byk bangang.umno bukan olang maa tpi anwer olang maa hamtam jantan pnya blkang maa.lu tye wa jawab lo wa bkn kldai maa tpi lu maa

      Delete
  29. Hakim-hakim setiap kali cai umno bercakap pasai saiful dan anwar...setiap kali saham dosa hakim-hakim akan dapat. Kita tunggu mahkamah robbul jalil......paling byk saham tun mahathir dunia dan neraka. Ya Allah kau berilah petunjuk kepada kami supaya kami tidak terdedah dgn azab neraka mu.....amin.

    ReplyDelete
  30. 22:14 perh mcm alim ulama kau ni.yg kau orng dok bcakp psal najib la psal mahathir la abis tu mcmne kire plk.orng bcakap bende yg da bukti.yg kau plk bcakap,mgata smue x ada bukti.smuenye dri anwar.hbis apa plk hukum utk si anwer.main sdap mulut je.pndai pdai je kau ckp .dosa yg kau buat kau sdar x.cube la pikir scara rasional.Allah maha kaya Dia x akan mnganaya hambanya.itu pasti.so pikir pikirkan@jebon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hukum untuk si najis mughalazah ialah potong konek dia sebab suka bejobo. Habis jobo mak semah berdarah2 pedih tau tak? Sebab tu mak semah jalan kepit jobo sebab pedih bro.

      Delete
    2. 21:58 ape ke bngang kau ni.x skolah ke ape.dok mrapu x tntu hal ape kenye.klau bngang n bebal gi skolah da pndai sok bru le komen

      Delete
    3. Lu olang umno lagi bagus maa lu suka totoh jobo maa itu jobo babi pun lu totoh maa

      Delete
    4. lu olang cali jobo jantan maa.lu x caya lu tanya lu punya bos maa si nwar

      Delete
  31. Da nk setle dah MH 370 ni..kpal cina da kesan ping ping ping kotk itam..SYBAS BN..pas setle isu ni kite setlekn plk MISTERI lain..MISTRI SAR mnylmat n mncri KOTE NUAR yg SLALU ILANG DI RADAR CIPAP KAK ZAH...hehehe...ok tak? Kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Statement dr si bingai....

      Delete
    2. Bodoh 10:10, tak mampus2 lg rupenye...

      Delete
    3. Cer tanya si najis mughalzazah mh370 dulu pernah bawah altantuya tak? Najis pernah totoh altantoya dulu kat mh370 bro. Tak caya tanya najis.

      Delete
    4. 13:18 13.21 x kan mareh kot.1bangang 1bebal n 21:49 ni plk bangang+bebal=bahalol

      Delete
    5. Lu lagi bebal mulot longkan suka makan babi. Olang umno maa memang itu macam maa lu pegi totoh itu babi punya jobo lagi babut maa

      Delete
    6. 14:16 gua olang islam maa x mkn babi maa mulut gua biasa maa gua tak bebal+bangang+bahalol mcm lu maa.lu cakap totoh babi mcm lu biasa buat maa

      Delete
  32. 1010 mcm siot lawak ko....memang bernas n terbaik...pecah perut aku baca idea ko..HAHAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaah najib akan disiasat sebab bersubhat ngan amerika dan yahudi bunuh penungpang mh370. Yg dulu kes bunuh totoh puki dan bejobo jobo altantuya pun sedang dlm siasatan. Najib terkenal ngan jobo kilang taik. Habos pedih jobo rosmah bila ngadu kat sepital KL.

      Delete
    2. 21:55 kesian tgk kau ni mrapu entah ape ke bende nye.gi skolah bngang betul kau ni mcm kwn kwn kau yg lain tu

      Delete
    3. Kesian tengok olang umno manyak jahat suka main jobo. Lu pegi totoh jobo lembu itu paria wanita umno lagi babut maa

      Delete
    4. 14:17 lu ni bebal ke bangang atau dua dua skali.ape yg kau mrapu ni.

      Delete
  33. Hidup UMNO, hidup BN, hidup MELAYU. Mampus PKR, mampus PAS bodoh. .. Takkan marraahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takkan marahh..mcm bapok je

      Delete
    2. Kasi main itu jobo mak semoh laa tu kasi hantam laaa.

      Delete
  34. Alhamdulillah dijangkakan BN akan memerintah msia sampai kiamat...

    ReplyDelete
  35. Ya gila buntut lelaki macam puak2 PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu lagi gila babi maa lu sudah kasi hantam jobo babi lu mau salahkan olang lu itu umno itu macam kasi hantam ke?

      Delete
  36. milo asyik kne blasah je.da x ada ke pkara yg nk dispin lgi.mkn da sdar kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo..lu syok sndri la...

      Delete
    2. bangang ke ape lu ni.syok sdri ape ke bendenye.ooi bebal la lu ni.bca komen tu btul btul

      Delete
    3. Bkn keje gua baca komen lu yg merapu & mcm b**i tu, baik gua ngaji, ada pekdahnya..

      Delete
    4. Olang umno memang jahat. Setan lagi bagus. Sebab setan tarak kasi hantam jobo tapi umno kasi hantam maa.

      Delete
    5. Olang umno memang jahat. Setan lagi bagus. Sebab setan tarak kasi hantam jobo tapi umno kasi hantam maa.

      Delete
    6. rosak akidah kau ni.klau da setan lgi bagus mknanye kau ni iblis.sesiapa yg knal kau ni kne bhati hati.......rosak pngikut pkr ni

      Delete
    7. 04:07 bingai kau ni.ckp bkn kje kau bca komen aku tpi blh plk kau ckp komen aku mrapu.adoi sah kau ni glongan bingai bingai sdunia.nk nngji kne paham isi nye bru ada faedahnye.

      Delete
  37. Wei aku yakin 99% yg komen ni islam. Bertuhan kan allah yg satu. Komen tu boleh tp biarla matang bukan kutuk mencarut maki2. Aku pun bengang jugak dgn kerajaan tp komen biarla berdasarkan fakta dll. Bukan mencarut2, dll.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..bangkai2 bernyawa yg bg statemen dlm blog ni smmgnya dibayar upah utk menimbulkn provokasi..awas dan waspada..

      Delete
    2. 20.39 kau slah satu dri contohnye

      Delete
  38. umno parti sex...

    ReplyDelete
    Replies
    1. parti je sex ahlinye tidak.pkr partinye x sex tpi ahlinye smue kki sex depan jgn lupe blkang

      Delete
    2. Ngaku pun parti sex..kihkih

      Delete
    3. 07:34 ape de hal parti maa.x ada mgena ngan orng nye.tpi lu pnye parti yg lu sanjung sgt tu nma cntik keadilan tpi syng keadilan utk sex je tmasuk lu....kihkih

      Delete
  39. Misteri MH370 tu petanda kita perlu bersatu padu...byk benda yg perlu kite fikirkan dr hal politik dlm negara sedangkan politik dunia kini bermain di negara kita...hanya pandangan untuk pedoman semua

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda