Loading...

Video-video lucah Anwar Ibrahim di luar negara pulak!

Politik lucah yang menjadi amalan gerombolan songkok tinggi, terus dimainkan oleh blogger-blogger pro-gerombolan. Mereka kini jelas sekali mempersetankan pandangan serta fatwa para ulama dan mufti sebaliknya bersungguh-sungguh mahu menyebarkan dan mengaibkan Anwar Ibrahim dengan video-video lucah dan skandal-skandal seks.

Isu jam omega dan pelacur cina sebelum ini tidak cukup kuat untuk menjatuhkan Anwar memandangkan terlalu banyak percanggahan fakta-fakta membuatkan ia telah menjadi cerita lucah yang lucu. Pelacur bertukar menjadi Pelajar Kolej Swasta, Hotel dah jadi kondominium, jam Omega pula dicuri bersama-sama kad pendaftarannya sekali. Pemilik jam omega juga gagal dibuktikan. Datuk T sudah menjadi Datuk Tongong.

Bagi menutup kepincangan video lucah sebelum ini yang sudah terbongkar, gerombolan songkok tinggi yang juga kaki video seks, terpaksa meletupkan isu video seks yang baru, supaya rakyat lupa kepada kepincangan video seks sebelum ini. Dengan ini Rakyat Malaysia akan terus menyokong kerajaan Barisan Nasional berkat hidayah dari video-video seks yang bakal dibongkarkan kononnya.

Di bawah ini screenshot yang diambil dari sebuah blog terkenal pro kerajaan yang membayangkan bahawa video-video seks Anwar Ibrahim di luar negara pula akan didedahkan.


Banyak pihak yang menunggu pembongkaran video-video seks terbaru ini. Ramai yang menjangkakan video lucah Anwar Ibrahim melakukan seks dengan haiwan dan tumbuh-tumbuhan turut sama akan dibongkarkan bagi menggambarkan kepada rakyat bahawa Anwar Ibrahim adalah manusia yang paling jahat di muka bumi.

Dijangka lebih 30 video seks Anwar Ibrahim akan dibongkarkan sekiranya 18 video seks yang berada di dalam simpanan dan pengetahuan Ummi Hafilda diambil kira. Pihak penjual VCD lucah antara yang tidak sabar mengaut keuntungan hasil jualan lebih 30 video-video seks yang bakal didedahkan nanti.



ReJaM© "Mungkin kali ini video seks Anwar akan ditayangkan di dalam masjid pulak"

Post a Comment

52 Comments

  1. sedih tol la ngan org zaman skang
    suka na wat citer burok pasal org len
    agaknya depa sampai bile nk insaf nie?

    ReplyDelete
  2. kah kah kah..... T, tongong rupanya......

    itu jer aku nk komen......

    ReplyDelete
  3. manusia makin sesat & desperado...

    ReplyDelete
  4. WAH...HEBAT BETULLA SI ANWAR INI BOLEH MENGALAHKAN SUFIAH YUSUF(SEORG PELAJAR TAJAAN MALAYSIA)...SAYA RASA RAMAI PELAKON VIDEO SEKS LAIN YG TELAH DITEWASKAN..APA TIDAKNYA SETIAP VIDEO SEKS BELIAU NI SEMUANYA MELETUP...PASTI CEMBURU MRK TU NANTI YE...

    ReplyDelete
  5. Dah terlalu terdesak ini orang, semua dikasi sama Anwar.

    ReplyDelete
  6. Kenapa korang susah sangat nak terima kenyataan bahawa Anu War ni memang gila seks? Cuba bagi fakta-faktanya...

    ReplyDelete
  7. http://www.mykhilafah.com/sautun-nahdhah/2721-sn254-video-lucah-politik-sekular-sememangnya-menjijikkan

    ReplyDelete
  8. kiamat da dekat wahai saudaraku... maka datang la fitnah2 di kalangan kamu.... dan sebahagain dari kamu mengiakannya.... jelas terang lagi bersuluh.... tegakkan benang basahmu? fikir la...

    ReplyDelete
  9. Kenapa korang tak nak terima umno parti gile video lucah dan parti yang bakal nak karam dan takda kerja lain utk rakyat tapi cuma sibuk dengan video blue. terima saja parti umno juara lucah

    ReplyDelete
  10. yeah.. tak sabar.. video2 ini bakal disediakan dalam bentuk HD atau lebih mantap dan jelas di youtube.. mungkin subtitle dari bahasa asing seperti vietnam, urdhu dan russia ditambah agar lebih global. ditambah pulak memasukkan lebih ramai saksi umno dalam video. mungkin 20 orang dalam video tersbut.. Gang Bang lebih sesuai.

    ReplyDelete
  11. gua ingat itu pelakun utama sudah kaya ma,satu vidio 1-2 juta lu kira lh.ini pelakun hanya satu org shja yg betul2 mirib anuar.latihan perengkat ijazah ma.

    ReplyDelete
  12. makin giler pencacai UMNONGOK neh....moga2 kuarga mereka juga akan d aibkan lebih teruk dari neh...

    ReplyDelete
  13. - Sufive -

    Wow bestnya..... banyak sungguh video sexs DSAI.... Puak UMNO cukup suka ni.. Boleh buat modal.... =D

    ReplyDelete
  14. harta ismet ulam raja di luar negara tak diorg nak kira pulak..kes video je bising..cuak aku..

    ReplyDelete
  15. Saya pn nak berlakon jugak..Borang ambik nga Abe Najib atau dengan Kak Mah Mansor..Pengkritik tetap sapo..Datuk T kot jadi juri..

    ReplyDelete
  16. tidakkah korang ini salah satu dakyah luar untuk menghancurkan umat Islam. cuba bayangkan. apa agaknya pandangan seorang remaja bila membaca tentang video. mesti nak tau.. then dierg kan cari.. so yang rosak sape? remaja MELAYU.. ni semua kerja BODOH.. cakap jela dierg nak hancurkan umat Islam. nak orang Islam tengok video lucah.. baik wat iklan di TV.. bodoh!! x abis2 nak hancurkan anak melayu.. untuk apa? supaya ada perempuan melayu korang boleh rogol? dulu aku fanatik UMNO tapi sejak pak lah naik, UMNO makin teruk.. dah xleh jaga orang bawah.. ingat Najib leh ubah.. rupanya Najib pun sama.. please stop.. SELAMATKAN REMAJA KITA.. TOLONG BERFIKIR WAHAI MANUSIA YANG ADA KUASA.. FIKIRKAN MASA DEPAN ANAK CUCU KITA.. JIKA KITA YANG MENGGALAKKAN VIDEO LUCAH INI SAPA TAU SATU ARI NANTI ANAK CUCU KITA JADI MANGSA ROGOL.. GUNAKAN OTAK BUKAN KAKI..

    ReplyDelete
  17. aku terdengar ada sorang budak pompuan skolah rendah kot tanya bapak dia ms kat kdai mkn d area lembah klang...
    "ayah video seks tu mcm apa?"
    masa tu atas meja mkn dia ada utusan malaysia....
    agak2 apa yg ayah dia jwab???? haha
    aku xsnggup la tgk paper dpn bdk2 tkot dia tanya bnda2 ngarut...
    *pesanan kepada pembeli akhbar d malaysia "jauhkan akhbar anda dr bdak2"

    ReplyDelete
  18. satu je soalan aku pada org umno...tinggi benor moral pemimpin kamu?. hahaha..org kg boleh la korang nak 'spin'. Atau pun paling mudah dan simple je soalan aku....tinggi benor moral korang?. Ni masaalahnya bila perkataan 'moral' di sempitkan maknanya hanya berkaitan seks.Rasuah, fitnah, menipu, dedah aurat, menonton cite 'blue' bukan masaalah moral?.hahaha...simpan je bodoh korang utk anak cicit korang, jgn nak ajak org lain bodoh mcm korang gak.

    ReplyDelete
  19. admin, ulaskan ckit isu azmin dan mustafa, takut gak klu PKR memerintahkan nih, Dato seri Anwar xpernah sebut pun mengenai negara Islam dan hudud nih, jgn PKR memerintah sma mcm BE END lak, belum dapat kuasa, bleh la ckp macam2, da dapat xtau lg.. AKU HANYA MAHUKAN KERAJAAN YANG MEMPERJUANGKAN ISLAM.

    ReplyDelete
  20. video lucah Anwar Ibrahim melakukan seks dengan haiwan dan tumbuh-tumbuhan

    Bro aku gelak bagai nak mampus HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH...letih

    ReplyDelete
  21. Anwar sibuk nk tawan Putrajaya ader ker mase nk layan pelacur tu sumer..UMNGOK jer yg yg takut hilang kuase buat fitnah tu sumer

    ReplyDelete
  22. Memang Anwar GILA SEKS dan ada penyakit JIWA SPLIT PERSONALITY.Kenapa syamsidar bini si azmin laki bini tak pernah nak sama Nallakurapan dan Umi Hafilda,begitu juga si split personaliti tu tak BERKUTIK dengan Nalla dan Umi.

    ReplyDelete
  23. Kalau ada dikeluarkan video mengenai harta-harta menteri Barisan UMporNO di Luar Negeri seronok juga. Tak habis-habis lagi UMporNO ni keluarkan video lucah. Rakyat masih belum tahu menteri-menteri UMporNO ini banyak harta di Luar Negara. Saya berani kata, jika benar Barisan NajisB ini tumbang, ramai menteri UMporNO akan lari ke luar negara. Tidak percaya? kita lihat sahaja.

    "Seronok sangatkah menonton video lucah ini? (Soalan untuk puak-puak UMporNO)"

    -Dr. LatiF-

    ReplyDelete
  24. Tanpa Nama berkata...

    tidakkah korang ini salah satu dakyah luar untuk menghancurkan umat Islam. cuba bayangkan. apa agaknya pandangan seorang remaja bila membaca tentang video. mesti nak tau.. then dierg kan cari.. so yang rosak sape? remaja MELAYU.. ni semua kerja BODOH.. cakap jela dierg nak hancurkan umat Islam. nak orang Islam tengok video lucah.. baik wat iklan di TV.. bodoh!! x abis2 nak hancurkan anak melayu.. untuk apa? supaya ada perempuan melayu korang boleh rogol? dulu aku fanatik UMNO tapi sejak pak lah naik, UMNO makin teruk.. dah xleh jaga orang bawah.. ingat Najib leh ubah.. rupanya Najib pun sama.. please stop.. SELAMATKAN REMAJA KITA.. TOLONG BERFIKIR WAHAI MANUSIA YANG ADA KUASA.. FIKIRKAN MASA DEPAN ANAK CUCU KITA.. JIKA KITA YANG MENGGALAKKAN VIDEO LUCAH INI SAPA TAU SATU ARI NANTI ANAK CUCU KITA JADI MANGSA ROGOL.. GUNAKAN OTAK BUKAN KAKI..
    25 April 2011 9:10 AM

    .....................

    Saya sangat sokong dengan komen anda. Demi anak cucu bangsa kita. Janganlah kerana ada kuasa, pemimpin memilih untuk merosakkan lagi mental anak muda bangsa kita. Cukuplah. Berita lucah semakin berleluasa di Malaysia. Sehinggakan anak kecil sudah menganggap lucah itu normal. Tadbirlah negara secara professional. Bukan secara keanak-anakan begini.

    "Lucah,lucah dan lucah. Anak-anak juga sudah mula sibuk dengan lucah kerana ia menjadi normal di akhbar-akhbar kerajaan BN"

    -Dr. LatiF-

    ReplyDelete
  25. download sudahh
    x perlu beeli

    ReplyDelete
  26. patutlah depa tak mau buat tapis-tapis online material dah khakahkah aku dah agak dah musti ada muslihatnya...celakabetullah umno dengan penasihat upconya

    ReplyDelete
  27. Salam pada pembaca,

    Nasiblah saya anak muda yang sudah tidak berharap dengan media (TV, Radio, Akhbar) kalau tidak? saya mungkin akan tertelan hidup-hidup aib Anwar Ibrahim nii.

    Tak habis-habis, dunia-dunia semua nak drama!! Mungkin nak majukan industri ''seni'' politik kita kot dengan video lucah yang tah pape ni. Haha tegelak aku !!

    by, HHA.

    ReplyDelete
  28. bukan ke nabi dah pesan, jgn tuduh org berzina klu tak bawa 4 orang saksi,saksi yg tidak fasiq, yg melihat perlakuan itu dgn jelas spt melihat benang yg dimasukkan ke dalam lubang jarum, tak reti2 lagi keee,
    yg asyik menabur fitnah ni tak cukup2 lagi ke dosa yg tertanggung?hah?

    ReplyDelete
  29. la ni dorang nak kene klasifikasi Utusan nih.. hanya untuk pembaca 18 tahun ke atas!

    ReplyDelete
  30. best ni leh gek jadi pelakon blu flm atau pengarah..kot2 dpt hadiah lumayaan dri kroni2 songkok tinggi..hehehe yumyummm

    ReplyDelete
  31. apa susah kita pakat jual video lucah bila kena tangkap kita tungjuk kan polis kad ahli umno mesti gereti lepas punya lah macam datuk-t

    ReplyDelete
  32. sprm pun takut dengan puak puak umno, polis lagi takut kat umno ni.

    ReplyDelete
  33. puak2 umno ni jgn la sampai bg org benci sangat kat hampa ke tahap bila jumpa tengah jalan orang cincang hampa ramai2...

    ReplyDelete
  34. X habis2 video seks.
    Jika benar itu aib urusan dia dengan Allah.
    Jika salah maka ianya fitnah.


    Cara Buka Banyak YM dan Banyak ID pada 1 Masa


    Smartphone : Risiko "privasi" pengguna terdedah.

    .

    ReplyDelete
  35. hadoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    x abis2 lagi kew.....
    UMNO = KAKI PORN.... KAKI PORN = UMNO....
    UMNO = KAKI MSABUK... KAKI MABUK = UMNO......
    WAKAAKAKAKAKAKA UMNO SIAL............

    ReplyDelete
  36. video dgn maria ozawa takde ker,,,???

    ReplyDelete
  37. Tahniah...tidak lama lagi Malaysia akan terkenal dengan industri filem lucah..

    ReplyDelete
  38. X lama lagi dapat award la anwar pelakon porno paling popular paling bertenaga paling gagah paling perkasa..kah..kah..kah..
    Rakyat yg bodoh percya la anwar kaki entot depan belakang..
    Anyway makin byk fitnah utk anwar..makin aku respek pada beliau..
    Salut utk DSAI...aku tetap bersamamu..

    ReplyDelete
  39. tanpa nama 10.40am

    ko ni wat lawak ke apa, statment mcm org ilang akal,mana ko letak otak ko, kalu hati ko x gelap cuba pk baik2, ko nampak ke anwar tu berzina, ko kenal ke sape nalla, ko tuduh samsidar tu ko pasti ke, atau ko cuma dengar ckp umi, ko cuba kaji btl2 siapa tu umi dgn guna akal yg waras bukn dgn kepala lutut, cuba tgk fakta kes drama liwat 1, kaji balik peribadi umi

    ReplyDelete
  40. kalau kena atas kepala kau org macam2 hadis dan ayat quran yang digunakan demi menegakkan apa yang kau anggap sebagai keadilan.
    kalau kena di pihak kerajaan bukan main pulak tuduhan dan maki hamun yang dilemparkan.
    jgn guna ayat2 Allah dan rasulnya untuk mempertahankan fahaman kau org.Apakah kau tak takutka dgn pembalasan hari kemudian dimana tiada lg ayat qurran atau hadis yang boleh kau org guna untuk menegakkan pendapat atau fahaman kau orang di hadapan Allah nanti

    ReplyDelete
  41. jgn guna ayat2 Allah dan rasulnya untuk mempertahankan fahaman kau org

    -------------------------------------------------
    kalu x guna ayat2 allah n rasulny nak guna ayat sape, apa punya statment diatas, islam tu kan syumul semua yg ada dlm dunia ni ada dlm islam bermakna politik tu pn ada dlm islam, jd kalu ayat allah n rasulny x diguna mana letak islam tu, takkn kat mesjid n kenduri arwah je, mana ada org msuk islam suku2 je bab fekah je guna islam bab lain x guna, tu yg ramai dari kita jd tiga suku je otakny

    ReplyDelete
  42. bismillah, komen kat sini semuanya pentaksub Anwar jer..ko orang semua kata video tu adalah fitnah di buat tanpa bukti, yang korang tuduh UMNO terlibat dengan Video tu apa pulak buktinya, Video tu kan di dedahkan oleh kawan baik anwar sendiri, mana bukti yang UMNO terlibat?? korang pun suka bikin fitnah juga rupanya.. ni la kalau hidup asyik nak membankang..wak kang betoooll..

    ReplyDelete
  43. "Ramai yang menjangkakan video lucah Anwar Ibrahim melakukan seks dengan haiwan dan tumbuh-tumbuhan turut sama akan dibongkarkan bagi menggambarkan kepada rakyat bahawa Anwar Ibrahim adalah manusia yang paling jahat di muka bumi."

    Sarkastik paling mantop, oho3.. XD

    ReplyDelete
  44. Bodohnya Melayu.. Pemimpin yang terang2 Bergelumang Najis korang sokong bagai maksum, suci dan bak tapak kakinya pintu syurga..

    Anwar ni gentle beb..

    Mane ade orang UMNO yg sanggup menghadapi tuduhan2 dan talu2 serangan seperti ini dalam sistem kehakiman yang dipertikai..

    Anwar berani walau pincang sistem kenapa ek??

    Mane pemimpin2 Perkosa, PueKIMMA' & Umngok yang sanggup masuk mahkamah?? Sume nak sorok bawah karpet..

    Jgn bajet maksum sebab korang semua dah kena creet dengan geng2 mamak padayappa kutti yang berperut besar mahupun yg kaya raya?? Che det?? Sorry aq x salute pun mamak bajet melayu mudah lupa ini..

    ReplyDelete
  45. Tanpa Nama 1.16am,

    Ko nie buta mata ke buta hati??

    Ko baca lah statement Johari Abdul.

    Cari juga statement Mohamad Mahti Abdul Rahim.

    Org dah ke bulan yop. Ko tu yg wak kang duk terkangkang tak tau malam siang, cakap pandang2 nanti takut kena lempang.

    ReplyDelete
  46. rakyat Malaysia26 April 2011 at 14:17

    bukan masalah betul atau tidak. masalah dia akidah orang islam. nak tengok budak2 semua tengok video lucah? apa yang aku boleh nampak tu motif sebenar. dan aku rasa ini bukan idea orang Malaysia. ini mesti idea anasir luar nak menjahanamkan rakyat Malaysia terutama orang Islam.. SEMUA TOLONG SEDAR!!

    ReplyDelete
  47. kes anwar liwat,video lucah macam2 andaian ... macam ni lah mari kita rakyat malaysia menjadi hakim biar penyokong pkr dan bn dengar sendiri siapa yg betul atau salah kita buat makamah di studium bukit jalil... rakyat bolih tentukan....

    ReplyDelete
  48. bismillah, komen kat sini semuanya pentaksub Anwar jer..ko orang semua kata video tu adalah fitnah di buat tanpa bukti, yang korang tuduh UMNO terlibat dengan Video tu apa pulak buktinya, Video tu kan di dedahkan oleh kawan baik anwar sendiri, mana bukti yang UMNO terlibat?? korang pun suka bikin fitnah juga rupanya.. ni la kalau hidup asyik nak membankang..wak kang betoooll..


    ------------------------------------------------
    baca bismilah ny da betul la tu, mula ckp, cuma statment je yg kurang cerdik, mcm man kata umno x terlibat, rahim tu sape kn bekas ketua mentri bkn org umno ke tu. pelik2

    ReplyDelete
  49. dh mcm ariel pulak anwar...dunia2.semua nk lucah je..nak mengundi je keluar video,video tahun 2008...kenapa x keluar 2009@2010?tahun nak mengundi jugak la keluar video..

    ReplyDelete
  50. iniliah yang pernah dirisaukan oleh Nabi Kita Rasulullah S.A.W...politik nabi semata2 untuk menyatupadukan umat tak kira Islam, nasrani ,dan lain..tapi sekarang yang jelas politik telah memecah belahkan umat..islam dan islam bergaduh ,mmm.. Suatu masa akan lahirnya pemimpin yang tidak adil yang menidakkan Al quran dan hadis . akibatnya Allah akan angkat Al quran naik..waktu ni takde lagi panduan ..ada AL Quran dan hadith tidak dirujuk.. semua pandangan ekot hawa nafsu .. semoga Allah mengampunkan kt semua ..

    ReplyDelete
  51. Salam sejahtera nak TKW/TKI
    Saye nak ingin bagi cerita dari pada temen2 sering pasang nombor SPORT TOTO 6D, MAGNUM 4D, DAMACAI, KL, bila nak ingin tembus 4D 6D silah waps +6282346667564 name MBAH WIRANG.. Sye nak buktinye. Name sye nak ARMITA TKW johorr... Semoga nak berjayah sprti sye..



    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda